25 Temmuz 2016 Pazartesi

İrem Derici: Gülşen beni tokatladı

İrem Derici önceki akşam Antalya’da sahne aldı. Derici, konser öncesi gazetecilerin sorularını yanıtladı.


İrem Derici önceki akşam Antalya’daki Starlight Resort Hotel’de sahne aldı. Konser öncesi muhabirlerle sohbet eden şarkıcı, ‘YouTube tıklamalarında elinize su döken yok’ sözleri üzerine şunları söyledi: “Var canım, nasıl yok? Gülşen ‘Bangır Bangır’la leğenle su döktü valla. 2 yıldır ‘Kalbimin Tek Sahibine’ Türkiye’nin ilk 100 milyona ulaşan videosu diye geziyordum ortada. Büyük tokatladı beni. Ama halimden memnunum, değilim dersem Allah çarpar!”

Geçtiğimiz Mart ayında Rıza Esendemir'den boşanan ve 3 aydır Selami Şahin’in oğlu Lider Şahin’le birlikte olan İrem Derici, ilişkisi hakkında “Hayatımda ilk defa fotoğraf çektirme ihtiyacı duymuyorum. O kadar kıymetli anlar yaşıyorum ki hepsini zihnime kazımak istiyorum. Keyfim yerinde, özel bir şey yaşıyorum. Ulvi mi demeli, nasıl tarif etmeli bilmiyorum. Ne dillendirmek ne ortaya dökmek istiyorum. Klişe dışı bir ilişki bu ve öyle kalsın istiyorum!” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir