27 Temmuz 2016 Çarşamba

Lindsay Lohan nişanlısı Egor Tarabasov’la kavgasından pişman

ÖZÜR DİLEDİ

ABD’li oyuncu Lindsay Lohan, nişanlısı Egor Tarabasov’un kendisini aldattığı haberini sosyal medyadan paylaşarak kamuoyunu kendi özel meselesiyle meşgul ettiği için özür diledi.


TESELLİYİ ARKADAŞLARINDA BULDU

30 yaşındaki oyuncu, Rus nişanlısıyla kavga ettikten sonra İngiltere’den ayrıldığını ve arkadaşlarının kendisini teselli ettiğini duyurdu.

DÜZELECEĞİNDEN UMUTLU

İşadamı sevgilisiyle ilişkisinin düzelmesini uman oyuncu, sosyal medya hesabından paylaştığı  bu fotoğrafının altına şunları yazdı:


"KORKMUŞ VE ÜZGÜNDÜM"

“Sevgili arkadaşlar, ben iyiyim, sağlıklıyım. Yakın arkadaşlarımla zaman geçiriyorum. Özel sorunlarımı ortaya saçtığım için özür dilerim. Korkmuş ve üzgündüm. Hepimiz hata yaparız. Üzücü olan şu ki, benimkiler her zaman çok kamusal oluyor. Geçen yıllarda çok fazla ruhsal arayışa girdim. Sahip olduğum iyi kalpten ziyade daha net bir zihnim olmalıydı."


"BELKİ DÜZELEBİLİR"

"Sosyal medya bir iş alanı ve içinde yaşadığımız dünya haline geldi. Niyetim karışık mesajlar göndermek değildi. Belki bir şeyler düzelebilir. Belki de düzelmez. Umarım düzelebilir. 30 yaşındayım ve aşk ve nezaketle dolu bir hayatı hak ediyorum. Kızgın değilim. Yanımda olan herkese teşekkür ederim."


KAVGA SONRASI İLK AÇIKLAMA

Sansasyonel kavga olayının ve nişanlısının kendisini aldattığı iddialarının ardından Lohan, sessizliğini bozarak sosyal medyadan bir açıklama yapmış, 23 yaşındaki sevgilisiyle yaşadıkları için “kişisel meseleler demişti. Sorunlarının çözümü için yalnız bırakılmaya ihtiyacı olduğunu söyleye oyuncu, şunları yazmıştı:


"DÜNYADA DAHA ÖNEMLİ ŞEYLER VAR"

“Kişisel yaşamıma saygı duyulup yapılan spekülasyonlar durdurulursa minnettar olacağım. Ne yazık ki kişisel bir mesele benim kontrol edebileceğimden daha fazla kamusal hale geldi. Eğer nişanlım ve ben kendi sorunlarımızı kendimiz tartışabilirsek çok memnun olacağım. Dünyada bizim ilişkimizden daha önemli şeyler var. Lütfen bizi kişisel sorunlarımızı çözmemiz için yalnız bırakın.”

 
"BENİ BOĞARAK ÖLDÜRMEK İSTEDİ” İDDİASI

Lindsay Lohan, önce sosyal medyadan, milyoner işadamı sevgilisinin geceyi Rus bir kadınla geçirdiğini yazarak, hayatında ilk defa bir hayat kadınıyla aldatıldığını yazmış ve hakaret etmişti. Daha sonra da Londra’da, Knightsbridge apartmanındaki dairesinin balkonunda sevgilisiyle kavga etmiş, bu esnada Tarabasov’un kendisini boğarak öldürmeye çalıştığını iddia etmişti. Ünlü oyuncunun yardım çığlıkları üzerine kavgaya müdahale için polis eve gelmiş, kapıyı kırarak içeri girdiğinde ise evde hiç kimseyi bulamamıştı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir