25 Temmuz 2016 Pazartesi

Lindsay Lohan çığlık çığlığa

Skandallarıyla gündemden bir türlü düşmeyen Lindsay Lohan bu sefer çok ses getiren bir skandala imza attı. İşte detaylar..

Agresif tavırları ile gözleri üzerine çeken Lindsay Lohan yine bir skandalla gündeme oturmayı başardı! Bir süredir birlikte olduğu sevgilisi Egor Tarabasov için ağıza alınmayacak küfürler etti.
Ünlü oyuncu Lohan geçtiğimiz gün Londra'da bulunan evinin balkonuna çıktı ve tüm mahalleyi ayağa kaldırdı. "Lütfen bana yardım edin. Bana saldırıyor, beni öldürmeye çalışıyor. Kurtarın!" diye bağıran Lohan tüm mahalleyi ayağa kaldırdı. Egor'a ağza alınmayacak küfürler sarf eden ünlü oyuncu "Sen kahrolası bir psikopatsın. Seni artık önemsemiyorum. u ilişki bitti, artık seni sevmiyorum. Sen beni öldürmeye çalıştın." dedi.

Olaydan sonraki gün, erken saatlerde eve gelen polis, içeri girebilmek için kapıyı kırdı. Fakat evde kimseyi bulamadı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir