13 Nisan 2017 Perşembe

Bebeğimi doğurdum, depresyona girdim

İlk kez anne olan büyük beden model Instagram'da paylaştığı pozla sosyal medyanın gündemine oturdu.

31 yaşındaki Tess Holliday, geçtiğimiz Eylül ayında dünyaya gelen oğlu Bowie'yi emzirirken çekilen pozunu takipçileriyle paylaştı.

Partneri Nick Holliday ile birlikte 10 yaşında bir başka oğlu daha bulunan model geçen Eylül ayında çekilen fotoğrafına şu notu yazdı: "Teknik olarak bugün geçmişe özlem fotoğrafları günü değil. Ama bu fotoğrafı telefonumda buldum ve bu bende birçok duygu uyandırdı. Bu poz, sevgili arkadaşlarımın evinde çekildi. O dönemde duygusal açıdan darmadağınık bir haldeydim, tekrar anne olmuş biri olarak yolumu bulmaya çalışıyordum."

Holliday, bu paylaşımıyla ikinci bebeğinin dünyaya gelmesinin ardından "doğum sonrası depresyona girdiğini" de itiraf etti.
Holliday, şu anda hayatından memnun olduğunu, sahip olduklarına minnet duyduğunu da belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir