15 Ağustos 2017 Salı

Ertuğrul Özkök: ‘Bir erkek gözüyle baktım, 47’lik Sibel…

Hürriyet yazarı Ertuğrul Özkök, uzun bir süre sonra bikinili görüntülenen Sibel Can'ın fotoğrafını masaya yatırdı.
Geride bıraktığımız hafta sonuna damga vuran magazin olaylarından biri de hiç şüphesiz Sibel Can’ın balkon görüntüsü oldu. Ege turnesi kapsamında konser vermek üzere Çeşme’ye giden Sibel Can burada konakladığı otelin balkonunda bikinili bir şekilde görüntülendi ve bu fotoğraflar sürpriz bir şekilde çekilmiş notuyla servis edildi. Her ne kadar Sibel Can’ın duruşu ve gözündeki gözlükler pozun mizansen olabileceği şeklinde yorumlansa da Hürriyet gazetesi yazarı Ertuğrul Özkök arşivden bulduğu bir Sibel Can karesiyle olayı çok daha farklı bir şekilde yorumladı.
OKURLARINI 1996 YILINA GÖTÜRDÜ
Ertuğrul Özkök köşesine taşıdığı Sibel Can’ın bikinili karesinin yanına henüz 26 yaşındayken Fethiye’de çekilmiş ve çırılçıplak görüldüğü bir fotoğrafını koydu ve ikisi arasında bir kıyaslama yaptı. Şimdiki görüntüsünü çok daha güzel bulduğu Can hakkında şunları yazdı:
Gördüm ki o fotoğraf bugün yayınlanamaz. O nedenle ben de buzlayarak yayınlıyorum. Ama size bir karşılaştırma yapacağım. Sibel Can bugün 47 yaşında… Yani benim “Kırk7” kitabıma göre bir kadının zirvesinde olduğu yaş. Posta'daki fotoğraf 28 Mayıs 1996 günü yayınlandı. Yani o gün 26 yaşında… İki fotoğrafı karşılaştırdığım zaman bir erkek olarak bende bıraktığı izlenim şu oldu: Önceki gün fotoğrafı yayınlanan kadın çok daha güzel…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir