26 Ağustos 2017 Cumartesi

Ünlü oyuncunun dünyası karardı

Fazla kilolarından kurtulup ana karşısına geçti ve korkunç gerçeği kendi gözleriyle gördü.
Fazla kilolarıyla başı hep dertte olan ünlü oyuncu sonunda zayıflamayı başardı. Ama bir gün aynanın karşısına geçtiğinde gördükleri yüzünden dehşete kapıldı. Bu, onun için yeni bir savaşın başlangıcıydı.

Rol aldığı TV dizileri ve programlarıyla tanınan 41 yaşındaki İngiliz oyuncu Lisa Riley, uzun süre fazla kilolarıyla mücadele etti. Sonunda da tam 76 kilo vererek amacına ulaştı.
Ama daha zaferinin keyfini süremeden bambaşka bir sorunla karşılaştı. Riley, aslında kilolarıylala mücadelenin tam olarak bitmemiş olduğunu gördü.

Çünkü bedeninde aşırı kilo kaybı yüzünden oluşan ciddi sarkmalar vardı. Bunun için de çareyi bıçak altına yatarak vücudunu toparlatmakta buldu.
Bu operasyon sırasında da sarkmış olan 6 kiloluk deri alındı ve Riley'in görünümü toparlandı.
Hayatının büyük bölümünde fazla kilolarıyla mücadele eden Lisa Riley yaşadıklarını şöyle anlattı: "Zayıflamaya karar verdiğimde işin sonunda böyle her yerimin sarkacağını bir an bile düşünmemiştim. Ama kilolarımı verdikten sonra aynaya bakıp sarkmış bedenimi gördüğümde 'Aman Tanrım, neden böyle bir şey yaptım, neden kilo verdim ki' diye düşündüm. Çünkü o şekilde aşırı kilolu olduğum zamanlardan çok daha kötü görünüyordum."

Fakat Riley'in, benzer sorunlar yaşamış olan arkadaşları ona yardım elini uzattı. Sonunda geçirdiği operasyonla Lisa Riley'in bütün sarkan derileri toparlandı ve o da istediği gibi bir görünüme kavuştu.
Lisa Riley'in bu mücadelesi İngiliz ITV kanalına da belgesel olarak çekildi. Oyuncunun fazla kilolarla mücadelesi 5 Eylül'de seyirciyle buluşacak.

Lisa Riley, geçmişte aşırı kiloluydu.
Riley, uzun süren mücadelenin sonunda böyle bir görünüme kavuştu.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir