25 Kasım 2014 Salı

7 kez göğsümden ameliyat oldum

Aramızda Kalmasın programının sunucusu oyuncu Gamze Karaman, kendisiyle ilgili şoke eden bir sırrı açıkladı.

Meme kanserinin konuşulduğu programda, erken teşhisin öneminden bahsedilirken Karaman 17 yaşındayken yaşadığı talihsizliği anlattı.

"Doktor çok önemli" diyen Karaman, "Ben 17 yaşındayken bana teşhis koydular ve 7 kez göğsümden ameliyat oldum. Meğer o kist değil, bir yağ bezesiymiş. Bu tamamen doktorun yanlışlığı. Son ameliyatlarımı artık narkoz veremeden yaptılar. Canlı canlı kesip alarak diktiler lokal anesteziyle" ifadelerini kullandı. Karaman şöyle devam etti:

"Sonra başka bir doktora gittiğimde 'ne yapmış bunlar' diye adam sinir krizi geçirmişti. Hemen öncesinde guatr teşhisiyle ameliyat olmuştum, doktor bunun göğsüme sıçradığından şüphelenmişti ve 7 kere üst üste böyle bir şey yaşadım. O yüzden 6 ayda bir kontrollerimi yaptırıyorum, o yaşta böyle bir şey yaşadığım için çok korkuyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir