23 Kasım 2014 Pazar

Deniz hapse girdi, ya diğerleri?

Bülent Ersoy, yakalanarak cezaevine gönderilen Deniz Seki hakkında dikkat çekici açıklamalar yaptı: “Ben de hapse girdim. Orayı kaldırabilmek zor. Ama niye Deniz girdi de diğerleri ortalarda, anlamış değilim.”

Önceki akşam Günay Restoran’da sahneye çıkan Bülent Ersoy, konser öncesi basın mensuplarıyla bir araya geldi.

Ünlü sanatçı, uyuşturucu davasından hakkında kesinleşmiş hapis cezası nedeniyle 6 aydır aranırken 15 Kasım’da yakalanarak cezaevine gönderilen Deniz Seki hakkındaki sorulara yanıt verdi.

Seki için üzüldüğünü belirten Bülent Ersoy, Sezen Aksu’nun ünlü şarkıcıya mektup yazdığı hatırlatılınca şöyle konuştu:

: “Sezen, Deniz’in olayını tasvip ettiği için yazmamıştır o mektubu. Sezen insan sever. Deniz’e ‘Orada dirayetini muhafaza et ve üretmeye çalış’ demek için mektup göndermiştir.

‘İyi ettin’ dememiştir. Ki ben de aynı şeyi söylüyorum. Sezen Aksu hapse girmedi ama ben girdim.

Onun için Sezen benim kadar bilemez durumu. Ben, Deniz Seki kız olduğu için üzüldüm. Orayı kaldırabilmek zor tabii.”

DİĞERLERİ ARSIZ ARSIZ FİLM ÇEKİYOR

Başka ünlü isimlerin de uyuşturucu davasında yargılandığına dikkat çeken Ersoy, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Dikkat edin, sadece o yapmadı. Diğer yapanlar ortalarda arsız arsız film çekiyorlar. Niye Deniz girdi de diğerleri ortalarda, anlamış değilim.

Deniz, çok iyi niyetli ve temiz bir kızdır. Ha bu durumun hakkı var mı, yok. Yapmayacaktı. Yapmasaydı. Ne gerek vardı?

Ben niye yapmadım? Sezen niye yapmadı? Ajda Hanım niye yapmadı? Biz sıkıntı çekmedik mi? Ben her şeyi fevkalade mi yaşadım?

45 sene neler çektim. Ancak böyle bir şeyin esiri olmadım. Düşünmedim bile. Deniz de yapmamalıydı. Bunun affı yok.”

Ben hapse girdim Sezen girmedi

Bülent Ersoy, cezaevindeki Deniz Seki’ye mektup yazan Sezen Aksu için “Sezen hapse girmedi ama ben girdim.

Onun için Sezen benim kadar bilemez durumu” dedi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir