27 Ocak 2015 Salı

'Peri masalı gibi bir aşk istiyorum'

Başından üç evlilik geçen Jennifer Lopez, aşka inancını kaybetmedi: Derin ve anlamlı bir ilişki istiyorum. Peri masalı gibi aşklara hala inanıyorum.


Son dönemde aşk hayatıyla ilgili yaptığı açıklamalarla gündeme gelen Jennifer Lopez, bu kez People dergisine itiraflarda bulundu. Bugüne kadar üç kez evlenip ayrılan ve Marc Anthony'den ikiz çocukları olan ünlü yıldız, kalbinin boş olduğunu söyledi. Geçen yıl dansçı sevgilisi Casper Smart'tan ayrıldığından bu yana yalnız olduğunu belirten 45 yaşındaki şarkıcı, şöyle konuştu:


27 yaşındaki Casper Smart, üç yıl ilişki yaşadığı Jennifer Lopez'i transseksüel modeller Sofie Vissa ve Xristina Marie ile aldatmıştı.

"Peri masallarına hala inanıyorum. Geçen yıldan bu yana kalbimde kimse yok. İç dünyama odaklandım; kendime derin ve anlamlı bir ilişki yaşama şansı tanıyorum. Bana peri masallarını yaşatacak ve sonsuza kadar sürecek bir aşk istiyorum."

Şubat ayında Complex dergisinin de kapağını süsleyen Lopez; Ojani Noa, Chris Judd ve Marc Anthony ile yaptığı evlilikler hakkında konuştu:


Jennifer Lopez'in, çocuklarının babası Marc Anthony ile dostluğu sürüyor.

"İlk evliliğim yürümedi, sonra Marc ile evliliğimi yürütmeye çalıştım ama o da olmalı. Bu çok yıpratıcıydı. Her seferinde başarısız olduğumu hissettim. Sonra işe iyi tarafından bakmayı öğrendim. O zamanlar acı vericiydi ama şimdi kendimi 'savaşçı prenses' olarak görüyorum. Ne olursa olsun, yoluma devam ediyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir