29 Ocak 2015 Perşembe

'Telefonum eskisi gibi çalmıyor'

90'ların romantik komedi kraliçesi Drew Barrymore, 'More' dergisinin yeni sayısına kapak kızı oldu. 40 yaşındaki oyuncu, "Telefonum harika projeler için çalmıyor artık" dedi.


90'ların sonu ve 2000'lerin başında çekilen romantik komedi filmlerinde hep o vardı: 'The Wedding Singer', '50 First Dates', 'Music and Lyrics' gibi yapımlarda kendisine Adam Sandler, Hugh Grant gibi ünlü Hollywood starları eşlik etti. Bugünlerde, 40 yaşına gelmenin tadını çıkaran Drew Barrymore, 'More' dergisine verdiği röportajda, "Telefonum eskisi gibi harika projeler için çalmıyor artık" dedi.


Charlie'nin Melekleri filmiyle ünlenen Barrymore, bir filmde rol almak için çok da heyecan duymuyor. Bu yıl vizyona girecek olan 'Miss You Already' filmininde rol almayı kabul etmesinin tek sebebi, Toni Collette ile çalışma fırsatı bulmak. "Toni tanıdığım en harika oyunculardan biri" diyen Barrymore, filmde başrollerden birini canlandıracak.


Olive ve Frankie isimli iki kız çocuğu olan Drew Barrymore, kendisi gibi oyuncu olan Will Kopelman ile evli. Ailesiyle kurduğu düzeni bozmamak için elinden geleni yapıyor. Bu yüzden ailesine daha çok vakit ayırabileceği güzellik sektöründe uzmanlaşmaya niyetli.


"Çalışma günleri esnek olduğu için güzellik sektörünü seviyorum. Çocuklarımla birlikte uyanıyorum, işe gidiyorum, eve geliyorum ve uyuyorum. Çok normal bir hayatım var. İş gezisine çıkmak bile harika geliyor. Film çekmek için bir yere gidince aylarca kalabiliyordum; şimdi öyle değil. Zaten istesem de yapamam artık."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir