29 Ocak 2015 Perşembe

'Güzel değil, seksiyim'

Tarihte onun kadar Playboy dergisine kapak olan kadın yok. Ama Pamela Anderson, kendisini 'model' olarak görmüyor.

Bir dergiye verdiği röportajda Pamela Anderson, yeni bir model ajansıyla anlaşma imzaladığını söyleyerek, "Ama kendimi bunun için yeterli bulmuyorum" dedi:

"Next Modelling ajansıyla yeni bir anlaşma imzaladım. Çok komik değil mi? Ben kendimi hiçbir zaman bir model olabilecek kadar güzel bulmadım. Bence görünüşümle insanları tahrik ediyorum; bu kadar basit... Güzellik olarak değil; küçük, yaramaz bir çapkın olarak!"

YAŞLANMAK İSTİYORUM


"Gençliği takip etmek içimden gelmiyor. Ben yaşlanmak istiyorum. Hayatımın tüm yaşlarında farklı deneyimler yaşamayı tercih ederim. Bence bu sektördeki birçok insan yaşlanmaktan ve çirkinleşmekten korkuyor. Ben böyle düşünmüyorum. Açıkçası şanslıyım çünkü hiçbir yaşımda kendimi şimdiki kadar güzel hissetmemiştim. Hala seksi hissediyorum. Hala tahrik edici olabiliyorum. Önemli olduğunu düşündüğüm şeyler için modellik yaparak dikkat çekici olabiliyorum."

Sarışın bomba olarak tanınan Pamela Anderson, uzun zamandır hayvan hakları için PETA ile çalışıyor. Mayıs 2004'te insanları, hayvanları ve çevreyi koruma amaçlı 'Pamela Anderson Vakfı' kurmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir