14 Ağustos 2015 Cuma

26 yıllık mayoyu giydi

Kısa bir süre önce 18 yaşına giren Kylie Jenner, yine olay yarattı. Bunun nedeni de plajda giydiği neon pembe mayo.

Bu mayoyu aslında tam 26 yıl önce yani daha Kylie Jenner dünyada bile yokken annesi Kris Jenner (en solda) Acapulco tatilinde giymişti.

Hatta Kris Jenner, kızının pembe mayoyla çekilen fotoğraflarının yayınlanmasından sonra aynı mayoyla çekilen pozun Instagram'dan paylaşmıştı. Jennerkızını şaka yollu "mayosunu izinsiz almakla" da suçlamıştı.

Kylie Jenner'ın 18'inci yaşını kutladığı Meksika tatilinde giydiği bu mayo birkaç gün önce de en yakın arkadaşı Hayley Baldwin'in üzerinde görülmüştü.

Kylie Jenner, annesinin pembe mayoyla çekilen pozunu kendi Instagram sayfasında da paylaşıp "En seksi anne benimki. Dört çocuktan sonra böyle görünüyordu. Benim kahramanım. Senin sayende ben oldum. Bana merhametin, dayanma gücünün ve ailenin ne olduğunu öğrettiğin için teşekkür ederim. Seni seviyorum" notunu düşmüştü.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir