12 Ağustos 2015 Çarşamba

Sonunda aşklarını itiraf etti!

Ünlü şovmen Mehmet Ali Erbil Çarkıfelek'in hostesi Zeynep Ece Akengin ile aşk yaşıyor.


Mehmet Ali Erbil'in sürpriz şekilde hosteslik görevi verdiği Zeynep Ece Akengin hakkında çıkan haberlere ateş püskürdü ve sonunda ünlü şovmenle aşk yaşadığını açıkladı.

Akengin Instagram hesabına şunları yazdı:


"Bir süredir çıkan gereksiz ve aslı olmayan haberler için malesef artık sessiz kalamayacağım..


Hayatım kaosa çevrildi ve adım alakam olmayan insanlarla yazıldı. O halde size şöyle bir açıklama yapıyım ki herkes rahat etsin.


Hayatımda ki tek adam Mehmet Ali Erbil'dir. Ve öyle olmaya da devam edecektir.


Bugüne kadar da tanıdıgım için zerre pişmanlık duymadığım, aksine tanıdıgıma her gün şükrettiğim, sevmekten mutlu olduğum ve gözlerimin içini güldürdüğün için teşekkürler...


Bunların yanı sıra bugünkü gazete haberinin yazdığına göre doğum günümde "X" kişiyle Olduğum ve mutlu Olduğum va söylenmiş.

Bu tarz seyler mide bulandırıcı olmaya başladı. Doğum günümde bahsi gecen kişiyle değil sevdiğim adam ve ailesiyle beraberdim. Ve belki de hayatımın en mutlu doğum gününü geçirdim.


Onun içinde bana bu günü yaşatan herkese şimdi teşekkür etme fırsatı bulmuş oldum..."












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir