27 Aralık 2015 Pazar

Ailesi, Ayşenur Balcı'yı üstsüz görüntülerinden dolayı reddetmiş

İşte Benim Stilim All Star birincisi olan Ayşenur Balcı final gecesinde yapalyalnızdı. Birincilik tacını takan Ayşenur Balcı ailesiyle bu mutluluğu paylaşamadı. Zira ailesi Ayşenur Balcı'yı reddetti.

Son ikiye Nihal Candan ile birlikte kalan Ayşenur Balcı karar açıklandığı anda yerinden havalara zıpladı. 20 yaşında olan Ayşenur Balcı 2015 yılının en stil kadını oldu. Ayşenur Balcı SMS oylaması sonucunda birinci seçildi. 6 yarışmacı arasında en stil sahibi olan da oydu. Haliyle bu yıl İşte Benim Stilim All Star birinciliği hak eden bir isme gitmiş oldu.
Ayşenur Balcı'nın stil kraliçesi tacını İvana Sert taktı. Ayşenur Balcı ise gözyaşları içinde kaldı. Genç yarışmacı katıldığı sezonda yine finale kalmış ancak ortaya çıkan skandal fotoğrafları sebebiyle kazanamamıştı. 
Ayşenur Balcı bu sezonda da hayli zor günler yaşadı. İşte Benim Stilim All Star kadrosuna girmeden önce periscopeden yaptığı üstsüz yayın ile yeni bir skandala imza attı. Ayşenur Balcı bu son vukuatından sonra ailesi tarafından tamamen dışlandı.
İşte Benim Stilim All Star yarışması sırasında da stüdyoda fenalık geçiren Ayşenur Balcı hakkında uyuşturucu kullanıyor dedikoduları çıktı. Günlerce çok kötü bir yüz haliyle yayına katılan Ayşenur Balcı özellikle Kemal Doğulu'nun ağır eleştirilerine hedef oldu.
Tüm zorluklara ve özel hayatındaki çalkantılara rağmen Ayşenur Balcı İşte Benim Stilim All Star'da birinci olmayı başardı. Arkasında ailesi desteği olmamasına rağmen SMS oylamasından birinci çıktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir