6 Şubat 2016 Cumartesi

Cansu Taşkın: Ronaldo ile Whatsapp'tan yazışıyoruz

İlk olarak 2011 yılındaki Best Model Of Turkey'deki gözyaşlarıyla tanındı.



Daha sonra pek çok projede yer aldı ve ekranda boy gösterdi. Sosyal medyada paylaştığı fotoğraflar ise ününe ün kattı bir anda Türkiye'nin Jen Selter'i ilan edildi
Geçtiğimiz aylarda Cristiano Ronaldo'nun Instagram hesabından kendisine attığı mesaj ise magazin gündemine bomba gibi düştü.

Ardından da herkes internete girip onu aradı, defalarca Google Trends'de kendine yer buldu.
Kimden mi bahsediyoruz tabii ki manken Cansu Taşkın'dan...
Son olarak Çin'de düzenlenen Miss Model of the World’de podyuma çıkan ünlü model hakkında merak edilenleri Habertürk'ten Aytekin Teker'e anlattı.


Aytekin Teker'in Cristiano Ronaldo ile ilgili sorusuna Cansu Taşkın şu cevabı verdi:
"Özel hayatımı konuşmak istemiyorum aslında ama çıkan haberler doğru
O kadar telefon geldi ama konuyla ilgili ama ilk kez konuşuyorum.
Ben Ronaldo'nun attığı mesajı 3 gün sonra gördüm. Mesajı hemen görmeyince fotoğrafımın altına yorum yapmış.
Her gelen mesaja bakamıyorum normal olarak. Zaten bu olaydan 1 hafta sonra Instagram hesabım hacklendi olay öyle ortaya çıktı.
Uzun süredir Whatsapp'tan yazışıyoruz."
"İspanya'da buluştuğunuz doğru mu?" sorusuna ise Cansu Taşkın şu cevabı verdi:
"Bu konuda bir şey söylemek istemiyorum. Ama diğer dediklerim doğru görüşüyoruz."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir