11 Temmuz 2016 Pazartesi

Simge Sağın hastanelik oldu

Simge Sağın, 13’üncü Altın Nar Festivali’ne katılmak üzere gittiği Kemer’de konser verirken fenalaştı.

Türk Pop Müziği'nin sevilen sesi Simge Sağın, önceki gece Kemer'de yoğun konser programı ve aşırı yorgunluğa yenik düştü. Konser sırasında fenalaşan Simge tansiyonu 9/5 olunca hastaneye kaldırıldı.

Simge,'13. Altın Kemer Nar Festivali'nde verdiği konser sırasında sahnede fenalaştı. Simge'ye ilk müdahale festival alanında görevli ambulansların sağlık personelleri tarafından yapıldı. Ardından apar topar hastaneye kaldırılan Simge'yi müşahede altına alan uzmanlar, aşırı yorgunluk ve aşırı sıcak havanın da etkisiyle ufak bir tansiyon oynaması olduğunu açıkladı.


Konser öncesi basın mensuplarıyla bir araya gelen Simge, bu yaz bol bol tuzlu ayran içtiğini ve zaman zaman yoğun iş temposundan dolayı tansiyon problemi yaşadığını da söylemişti. Simge Sağın, gazetecilere 45 kiloya düştüğünü ve yemek yiyemediğini de belirtmişti.

“ŞARKI SEÇİMİNDE 3. GÖZÜM AÇIK”

Simge röportajında şunları söyledi: “Klip çektik, yeni şarkım geliyor. Şarkının mottosu ne olursa olsun sen hiçbir şeyi kafana takma diyor. Tam bizlik. Hindistan'dan alındı, cover bir şarkı. Sözlerini Sezen Aksu, Alper Narman, Onur Özdemir  ve adını vermek istemediğimiz bir söz yazarımız var. Şarkıları ben buluyorum genelde. ‘Miş Miş'i de ben bulmuştum. Sanırım şarkılara dair üçüncü gözüm açıldı. Dinleyince ‘bu hit' diyebiliyorum. Herkese fikir soruyorum ama kendi kalbimin sesini dinliyorum. Herkesi mutlu etmek istiyorum, kedim dahil buna.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir