31 Ekim 2016 Pazartesi

Gal Gadot: İki yıl askerlik yaptım

'Hızlı ve Öfkeli 4' filminde sergilediği performansla Hollywood’un aranan yüzleri arasına giren Gal Gadot, şimdilerde “Keeping Up with the Joneses” filmiyle dünya sinemalarında boy gösteriyor



"KOLAY İNCİNEBİLİR BİR KARAKTER"

2017 Haziran ayında ise “Wonder Woman” rolüyle seyirci karşısına çıkacak olan İsrailli aktris Gadot, Barbaros Tapan'a konuştu. Gadot, seyirciyle buluşan filmindeki (Keeping Up with the Joneses) karakterini şöyle tanımlıyor: "Natalie adında bir ajanı canlandırıyorum. Bu karakteri özel yapan, dış görünüşü. Çünkü içi, dışından çok farklı. Çok güçlü, özgür, sert ve savaşçı bir kadın gibi görünen ama iç dünyasında tamamen güvensiz, savunmasız, kolay incinebilir bir karakter."


"İNANILMAZ BİR YOLCULUK"

31 yaşındaki aktris açıklamalarına şöyle devam etti: "Wonder Woman filmininin çekimlerini ise bitirdik. Çok büyük bir mutluluk ve minnet hissettim. İnanılmaz bir yolculuk bu. 'Wonder Woman' harika bir setti, oyuncu olarak yaşadığım en güzel deneyimlerden biriydi."


"WONDER WOMAN İÇİN 8 KİLO ALDIM"

"'Batman v Superman”i bitirdim, 3 ay sonra “Keeping Up with Joneses”a başladım. Hemen ardından “Wonder Woman” geldi, kasımdan mayısa kadar onu çektik. Mayısta “Justice League”e başladık, çekimleri iki hafta önce bitirdik. Wonder Woman için fiziksel olarak o kadar uğraşacağımı düşünmüyordum. 5-6 ayda hazırlandım. Dövüş sporları, kick box, at binme, kılıç kullanma eğitimleri aldım. Bir de kilo almam gerekiyordu. 8 kilo aldım ve inanılmaz kas yaptım."


"EŞİME ÖPÜŞME SAHNELERİMİ SORUYORLAR"

"Benim hayatta en şanslı olduğum konu; eşim. Eşim ve kızım her şeyden önce gelir. Bu yıl çok yoğun olacağımı biliyorduk, ailece kendimizi hazırlamıştık zaten, o yüzden sorun olmadı. Şimdi herkes eşime soruyor “Nasıl oluyor da eşini kıskanmıyorsun, diğer adamlarla öpüşme sahneleri var?” diye. Eşim de hep aynı cevabı veriyor, “Bu bir iş. Kıskanmıyorum, çünkü eşim beni kıskandırmaya çalışmıyor” diyor. Yeni hayatımız, evliliğimizde hiçbir zaman sorun yaratmadı."


"İKİ YIL ASKERLİK YAPTIM"

"İsrail'de iki yıl askerlik yaptım. Askerlerin spor eğitmeniydim. Çatışmaya hiç katılmadım. Ülkemi çok seviyorum. İsrail halkını çok seviyorum. Annemle babam askerlik yaparken “Umarım evlatlarımız yapmak zorunda kalmaz” diye dua etmişler, şimdi ben aynı şeyi kızım için diliyorum. Artık o bölgede huzur içinde birlikte yaşanmasını istiyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir