29 Ekim 2016 Cumartesi

İnternetin siyahi fenomeni: Khoudia Diop

Afrika’nın en ünlü modeli Khoudia Diop, çocukken aşağılanmasına yol açan simsiyah teni sayesinde “Melanin Tanrıçası” olarak ünlendi.



SENEGALLİ FENOMEN

Senegalli Khoudia Diop, internetin yeni fenomenleri arasına girdi.

Koyu teni nedeniyle aşağılandığını söyleyen 19 yaşındaki model, şimdi “Melanin Tanrıçası”.


“Melanin Goddess” (Melanin Tanrıçası) adındaki Instagram hesabında simsiyah teninin güzelliğini sergileyen Diop, 256 bin takipçiye sahip.

"ÇOK AĞLATILDIM"

Daily Mail gazetesine verdiği röportajda, “Yetişme çağında tenimin rengi nedeniyle çok ağlatıldım” dedi.

"NEGATİF İNSANLARI DİKKATE ALMIYORUM"

New York’ta yaşayan Diop, “Büyüdükten sonra bu kabalıklarla yüzleştim. Bir yetişkin olarak her gün kendimi daha fazla sevmeyi ve olumsuz insanları dikkate almamayı öğrendim” şeklinde konuştu.


"ÇİKOLATA RENKLİ POPOMU SEVİYORUM"

“Sabah kalkıyorum ve ilk olarak aynada çikolata renkli popomu görüyorum her gün. Bunun benim için paha biçilemez olduğunu ve aynada kendi gülümsememi görünce kendimle evlenmek istememin nasıl berbat bir şey olduğunu söyleyebilirim. Bu beni korkutmuyor çünkü olduğum kişiyim ve bunu seviyorum” dedi.

BİNLERCE TAKİPÇİ

17 yaşında modellik yapmaya başlayan Diop, internetteki fotoğrafları sayesinde binlerce takipçi kazandı.

Şimdi, insanlara farklılıklarını sevmeleri için ilham vermek istediğini söyleyen Diop, “Farklı olacak kadar şanslıysanız bunu hiçbir zaman değiştirmeyin” sözlerini ekledi.


"İLHAM VERMEK İSTİYORUM"

İnternet üzerinden zaman zaman ırkçı mesajlara maruz kalan Diop, "Renkli genç kadınları güçlendirmek için ilham vermek istiyorum. Onlara hayal ettikleri her şeyi yapabileceklerini bilmelerini istiyorum” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir