30 Ekim 2016 Pazar

Victoria's Secret'ın yeni Fantasy Bra modeli Jasmine Tookes

25 yaşındaki Californialı model Jasmine Tookes sadece bir yıl önce Victoria's Secret'ın Melekleri arasına girdi ancak bu yılki defilede en önemli rol onun olacak.

EN GÖRKEMLİ PARÇA

Tookes bu yıl Paris'te düzenlenecek gecenin en görkemli parçası olan Fantasy Bra'nın modeli olarak seçildi.

3 MİLYON DOLAR

Eddie Borgo tarafından tasarlanan ve 9 bin değerli taşla işlenen sutyen
tam 3 milyon dolar değerinde.


Gecenin en değerli parçasını taşıyacak model seçildiğini 5 ay önce öğrendiğini söyleyen Jasmine Tookes "Çenemi kapalı tutmam gerekiyordu ve bu konuda çok zorlandım" dedi.

Her yıl heyecanla beklenen ve bir defileden ziyade görsel şova dönüşen Victoria's Secret defilesi bu sene Paris'te yapılacak.

Victoria's Secret tarafından, Tookes'a güzel haberin verildiği anı gösteren bir video yayınlandı. Videoda güzel haberi alınca şoke olan Tookes'un mutluluktan havalara uçtuğu görülüyor.

"BENİM İÇİN ONUR"

Daily Mail'e konuşan genç model, "Bu senenin Fantasy Bra modeli olarak seçileceğime dair hiçbir fikrim yoktu. Benim için çok büyük bir sürpriz oldu. Bana verilen bu fırsat için çok büyük onur duyuyorum" dedi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir