26 Ekim 2014 Pazar

İvana'ya Türkçe'yi oğlu öğretiyor

‘Bu Tarz Benim’ programının jüri üyeleri önceki akşam Arnavutköy Atlas Balık’ta bir araya geldi.

Yemeğe katılan İvana Sert’in oğlu Ateş, esprileriyle geceye damgasını vurdu: “Annemi izlerken gülüyorum. Ona ben Türkçe öğretiyorum.”

“ANNEME TÜRKÇE'Yi  BEN ÖĞRETiYORUM”

Show TV'de yayınlanan 'Bu Tarz Benim' programının jüri üyeleri İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve sunucu Öykü Serter önceki akşam Arnavutköy Atlas Balık'ta bir araya geldi.
Geceye damga vuran ise İvana Sert'in oğlu Ateş oldu. Nur Yerlitaş'ın taklitini yapan Ateş, daha sonra annesine takıldı. Ateş, "Annemi izlerken Türkçe konuşmasına çok gülüyorum. Nur Abla'ya ‘Nuri’ diyor. Evde boş kaldığımız zamanlarda anneme Türkçe konuşmayı ben öğretiyorum" sözleriyle herkesi kahkahaya boğdu. (Milliyet / Cadde)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir