28 Ekim 2014 Salı

Evlendikten sonra flört ediyoruz

İşadamı Ahmet Çakan’la 25 gün içinde dünyaevine giren Öykü Çelik, “Hiç flört etmemiştik. Şimdi yapıyoruz. Sonra sevgili, nişanlı ve karı-koca olacağız. Çocuk ise kesinlikle olacak” dedi

‘Yeşil Deniz’ dizisinde ‘Sedef’ karakterine hayat veren Öykü Çelik, evliliğiyle ilgili ilk kez konuştu. Film çekimleri için Bursa’ya gittiğinde işadamı Ahmet Murat Çakan’la tanışan ve 25 gün içinde evlenen oyuncu, “İlk kez âşık oldum. O yüzden evlendim” dedi. Evlendikten sonra Bursa’ya taşınan ve sadece iş görüşmeleri için İstanbul’a gelen Çelik, “Nerede yaşadığımız ve ne yaptığımız değil, beraber olmak umurumda. Şu an Bursa’da yaşayıp, Ödemiş’te çalışan, İstanbul’da işlerini halleden biriyim” açıklamasını yaptı.

ONDAN ÇOCUK YAPACAĞIM

Kısa sürede evlilik kararı verirken hiç tereddüt etmediğini belirten Çelik, “Maddi zorunlulukları ayrı tutarak söylüyorum ki bence 2-3 yıl sonra evlenilen ilişkiler emin olamamaktan kaynaklanıyor. Ben Murat’ı kaybetmek istemedim ve bu ilişkiyi şansa bırakmadım. Tanıştığımız ilk gün bana ‘Seni alacağım’ dedi. Şaka yapıyor sandım. Ama bir saniye bile tereddüt etmedim. Kendine çok güvenen biri olduğu için ben de ona çok güvendim” diye konuştu.

Ani evlilik kararını ailesinin nasıl karşıladığıyla ilgili de konuşan Çelik sözlerine şöyle devam etti: “Ailem oyuncu olmamı da istememişti. Ama her zaman arkamda durup bana inandılar. Şu an mesleğimle ilgili hiçbir tereddütleri yok. Aynı şey evliliğim için de geçerli. Onlar daha ‘Erken değil mi?’ diye sorarken biz evlenmiştik. Hiç flört etmiş sayılmayız. Şu an flört ediyoruz. Sonra sevgili, nişanlı ve karı-koca olacağız. Çocuk için biraz zaman var. Ama ondan kesinlikle bir çocuk yapacağım” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir