27 Ekim 2014 Pazartesi

Yemek paramızı bile biz ödedik

Türkiye'nin beşinci yüz nakli yapılan Recep Sert, nişanlısı Esma Akyurt ile kendisini programında konuk eden Seda Sayan'ın, 'evliliklerine yönelik herşeyi kendisi yapıyor gibi' kamuoyunda oluşan algı nedeniyle rahatsız olduklarını dile getirdi.

Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'nde Prof. Dr. Ömer Özkan ve ekibi tarafından 2013'ün Temmuz ayında Türkiye'nin beşinci yüz nakli ameliyatı gerçekleştirilen 28 yaşındaki Recep Sert, hastanede tanıştığı 29 yaşındaki Esma Akyurt'la nişanlandı. Bir süre önce bir televizyon kanalında program yapan Seda Sayan'a konuk olan Recep Sert ile nişanlısı, sanatçıya tepkili. Programda Seda Sayan'ın nişanlısına "Gelinlik hazır mı? Var mı kafanda bir model" diye sorduktan sonra programa bir gelinlik getirttiğini, diğer konuk Cenk Eren'in de "Beyaz eşyalar benden" dediğini kaydeden Recep Sert tepkisini şöyle dile getirdi:

"Ben onlardan hiçbir talepte bulunmadım. Onlar canlı yayında vaatler verdiler, şimdi insanlar düğünümü Seda Sayan'ın yaptığını düşünüyor. Bu da beni rahatsız ediyor. Hiç bir şey vermediklerini, yemeğimizi bile kendi cebimizden yediğimizi duyurmak istiyorum. Çünkü herkes benim çok büyük şeyler aldığımı düşünüyor."

NİKAH ŞAHİDİ PROFESÖR ÖZKAN
Evlerini tuttuklarını, eşyaları da aile desteği ve kendi paralarıyla aldıklarını belirten Sert, kamuoyunda herkesin tüm eşyalarını Seda Sayan'ın aldığı yönünde bir algı oluştuğunu, herkesin bunu söylediğini kaydetti. Recep Sert, Aralık ayında tam tarihi henüz netleşmeyen düğünde nikah şahidinin, yüz nakli ameliyatını gerçekleştiren Akdeniz Üniversitesi öğretim üyesi Prof. Dr. Ömer Özkan olacağını kaydetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir