31 Ekim 2014 Cuma

Tom Cruise demeyin bana!

Katie Holmes, onu tanımlayan cümlelerin içinde 'Tom Cruise'dan boşanan...' cümlesinin geçmesini istemiyor.

35 yaşındaki Amerikalı oyuncu Katie Holmes'u bir zamanların 'Dawson's Creek' dizisindeki Joey Potter olarak bilirdik. Holmes, Tom Cruise ile evliliği, boşanması, moda ikonu yapmaya çalıştığı küçük kızı Suri sonrasında ise dünyanın takip ettiği en ünlü isimlerden biri haline geldi. En son, People dergisine ilginç açıklamalar yapan Katie Holmes ‘Şu an herhangi bir korkum yok. Kendim için kurallar da koymuyorum ve kendimi o kadar da ciddiye almıyorum' diyor.

ARTIK BANA MEYDAN OKUYUN!


Holmes, kariyeri hakkında ‘Artık yeni meydan okumalara hazırım’ diyor. Boşanması hakkında ise şunları söylüyor: ‘Ve hayatımın bundan sonraki bölümünde boşanma konusu beni tanımlayan bir şey olmasın. Ben daha öncesinde de bir oyuncuydum, şimdi de oyuncuyum. Böyle bilinmek istiyorum.’

Peki ya anne olmak? 8 yaşında olan Suri için ‘benim her şeyim’ diyor ve ekliyor: ‘Her gün öğreniyorum ve anne olduğum dakikadan itibaren de yeni şeyler öğrenmeye devam ediyorum. Ve inanın, tahammül sınırım genişlemeye devam ediyor!’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir