14 Kasım 2014 Cuma

Jennifer Lawrence "Ahmak gibi davranmayı bırakın!"

Oscar ödüllü 24 yaşındaki oyuncu Jennifer Lawrence, geçtiğimiz gün David Letterman'a konuk oldu. En büyük korkusunun insanların içinde şarkı söylemek olduğunu söyleyen ünlü oyuncu, sosyal medyadan da hazzetmiyor.

Oscar ödüllü oyuncu Jennifer Lawrence, ‘Hunger Games Mockingjay Part 1 ‘(Açlık Oyunları) filminin prömiyerinde yaşamının bir daha asla eskisi gibi olmayacağını söyledi. ‘Özel yaşam alanım hiç olmadığı kadar sınırlı’ diyen Lawrence, yeni insanlarla tanışmaktan mutlu olduğunu ama kısa süre içinde hayal kırıklığına uğradığını şöyle ifade etti: ‘İnsanlar keşke bir ahmak gibi davranmaktan vazgeçse hiç de fena olmaz’.
 
Lawrence, entelektüel ortamlarda sadece beş dakika kalabildiğini, daha sonrasında kendini tutamayarak gülmeye başladığını da söyledi.
MECBUR KALINCA AĞLAMIŞTIM
Geçtiğimiz gün David Letterman’ın şovuna katılan 24 yaşındaki ünlü oyuncu, ‘kimsenin önünde şarkı söyleyemem, bu benim en büyük korkum’ dedi. ‘Bir gün sette mecbur kaldım ve tüm gün boyunca ağladım.  Korkunçtu. Çocukluğumdan beri bundan korkarım çünkü benim annem bana her konuda harika olduğumu, her şeyi yapabileceğimi söyleyen Güneyli bir anneydi. Ama yapamazdım.’
SOSYAL MEDYAYLA İŞİM OLMAZ
Şarkı söylemenin dışında Lawrence’ın en büyük korkularından biri de sosyal medya. ‘Twitter, Instagram gibi mecralara katılmayı düşünmüyorum’ diyen Lawrence, bu durumu teknolojik aletleri kullanmayı becerememesine bağlıyor. ‘E-mail konusunda bile iyi değilim ve Twitter fikri bana düşünülemez geliyor. Gerçekten anlayamıyorum. Kullananlara saygım var, ama yok, ben Twitter’a falan giremem… Eğer Facebook, Instagram ya da Twitter’da beni görürseniz bilin ki o ben değilim’ diyor ve ekliyor: ‘İnternet beni küçük görüyor, kendimi lisede sürekli hakkında konuşulan ‘o kız’ olarak hissediyorum.’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir