14 Ocak 2015 Çarşamba

Hadise'den İngilizce albüm atağı!

Hadise yıllardır yapmak istediği İngilizce albüm için kolları sıvadı. Bugüne kadar yorumcu kimliğiyle tanınan Hadise, kendi yazdığı İngilizce şarkılarla yurtdışına açılacak.

Bugün'den Okan Işık'ın haberine göre 2005 yılında piyasaya sunduğu 'Stir Me Up' şarkısıyla dikkatleri üzerine çeken ve Türk dinleyiciden gördüğü ilgi üzerine Belçika'daki kariyerini Türkiye'ye taşıyan Hadise, yıllardır kendisinden İngilizce albüm bekleyen hayranlarına sürpriz yapacak.

Çıkaracağı albüm için İngilizce şarkı sözleri yazan Hadise,  dünyaca ünlü bir müzik şirketiyle görüşmeler yapıyor.

Tavsiye zirvede

Hadise’nin yazın piyasaya çıkan Tavsiye albümü zirvedeki yerini koruyor. İki şarkısına klip çeken sanatçı, sırayla bütün şarkılarını kliplendireceğini söyledi.

‘HİSLERİMİ İNGİLİZCE YAZABİLİYORUM’

Türkçe, Flamanca, Fransızca ve İngilizce olmak üzere 4 dil bilen Hadise’ye ise ilham sadece İngilizce geliyor. Albümde kendi bestelediği şarkılar da olacağını belirten Hadise, “Hislerimi İngilizce yazabiliyorum. Duygularımı Türkçe doğru ifade edemiyorum. Şarkı yazarken acı çekmek lazım. Acılar bana ilham getiriyor” diye konuştu.

Avrupa’ya açılsa da her zaman Türkiye’de olacağını belirten Hadise, “Burası benim toprağım, hiçbir yere gitmeyeceğim” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir