21 Şubat 2016 Pazar

Sibel Can yaş küçültme davasıyla ilgili ilk kez konuştu

Sibel Can yaş küçültme talebiyle açtığı dava hakkında ilk kez konuştu.

Önceki gün Nişantaşı’nda bir arkadaşının resim sergisinden eser satın almak için sanat galerisini gezen ünlü sanatçı Sibel Can, çıkışta gazetecilerle ayaküstü sohbet etti. Gerçek yaşına sahip olmak için açtığı dava hakkındaki soruları cevaplayan Can, ”Biliyorsunuz benim sanat hayatımın başında yaşım büyütülmüştü.

Zaten bütün arşivlerde vardır o dönemlerde. 14 yaşımda sahneye çıktığım Maksim Gazinosu benim yüzümde kapatılmıştı. “Yaşı küçük çocuğu sahneye çıkardılar” diye ve mecburen o dönemde 6 ay içinde 6 yaş yaşımı büyütmüşlerdi.

DAVAM VARMIŞ HABERİM YOK

Aslında ben istemezdim böyle bir şeyi ama avukatım kendi kendine el altından böyle bir şeye karar vermiş. Ben de birkaç gün önce davam varmış haberim bile yok. Gazetede okuyunca şaşırdım. Bana da sürpriz yaptı. Sadece normal yaşıma döndürülmesini talep ediyoruz ve daha dava devam ediyor.

Ben 1970 doğumluyum. Gerçek yaşımı istiyorum o kadar” dedi. Daha sonra arkadaşlarıyla birlikte Nişantaşı’nda yürüyüşe çıkan Sibel Can’ın ayağındaki botlarının yıldızlarla süslü olması gözlerden kaçmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir