30 Kasım 2016 Çarşamba

Beren Gökyıldız çöp poşetinin içinde neler yaşadığını anlattı?

Başrollerinde Gonce Vuslateri, Vahide Perçin ve Cansu Dere'nin yer aldığı, salı akşamlarının fenomen dizisi Anne bu hafta 6. bölümüyle ekrana gelecek. İlk bölümden itibaren en çok konuşulan ise Melek (Turna) karakterine hayat veren çocuk oyuncu Beren Gökyıldız. 7 yaşındaki Beren, herkesi ağlatan çöp poşeti sahnesini ve merak edilenleri anlattı.




ARKADAŞLARI ANNE DİZİSİNİ İZLİYOR MU?

İşte çocuk oyuncu Beren Gökyıldız'ın Elif İpek Türer'e anlattıklarından satırbaşları:

Annem annelerine izletmeyin dediği için izlemiyorlar. Ama, televizyona çıktığımın farkındalar. Öğretmenlerim diziyi izliyor. "Aferin sana" diyorlar. Bir de ben çok çalışkan bir kızım. Derslerim çok iyi, birinci sınıfta da notlarımın hepsi 5'ti.


KAÇINCI SINIFTA?

İkinci sınıftayım. İkinci sınıf bayağı zor. Artık bölmelere geçtiğimiz için tabii. En zorlandığım dersler Matematik ve İngilizce. Matematiği pek sevmiyorum, yine de matematikte en başarılı olduğum konu bölmeler, onluk-birlik ile deste ve düzine.


EN SEVDİĞİ DERS?

Türkçe çünkü çok kolay. Sıkılmıyorum hiç hatta çok eğleniyorum. Resim yapmayı da seviyorum. Ev ve çocuk çiziyorum, diğerlerinde pek başarılı değilim. Sonbahar resmi de çok güzel çiziyorum.


BÜYÜYÜNCE NE OLMAK İSTİYOR?

Jimnastikçi veya yüzücü. Çok iyi yüzüyorum, annem öyle der hep. Çok iyi kulaç atarım, dibe dalıyorum, en dibe. 150 santimetreye dalabiliyorum.


OYUNCULUĞA DEVAM EDECEK Mİ?

Oyunculuğu çok seviyorum ama devam edip etmemeye ileride karar vereceğim. Menajerimiz Duygu Başara ile birlikte karar vereceğiz. Çünkü biraz yoruluyorum ama yorulmamam için çok dikkat ediyorlar.


ÇEKİMLER NASIL GEÇİYOR?

En sevdiğim sahne otogara gitme sahnesiydi. En zorlandığım sahne birinci ve ikinci bölümlerdeki sahnelerdi.


ÇÖP POŞETİ SAHNESİ ZOR MUYDU?

Evet ama hiç kirli değildi, temiz bir poşetti. Arkadan da bir sürü delik açtılar nefes alabileyim diye. Bir de patlamış Mısır vardı onu yedim içeride. Zaten yanımda Dilek abla (Çankaya, psikolog) da vardı. İçeride poşeti yırtıyor gibi yaparken gizli gizli onu yedim. Sonra sahne için bir açtılar poşeti, ağzımın içinde kaldı, sakladım yanağımda.


EZBERLERLERİ NASIL YAPIYOR?

Annemle birlikte ezber yapıyoruz. Hiç zorlanmıyorum. Çok kolay.

DİZİDE NASIL AĞLIYOR?

En çok bu soru soruluyor. Kötü şeyler düşünüyorum, anneme kötü bir şey olduğunu düşünüyorum. Öyle ağlıyorum.


ROL ARKADAŞLARI NASIL?

Cansu ablam çok iyi kalpli. Vahide ablam da öyle, bir de ben ondan yeni bir şeyler öğreniyorum sürekli. "Şu şöyle olabilir mi, bunu böyle yapalım mı?" diye yardımcı oluyor. Gonca ablam ve Berkay (Ateş) abimi de çok seviyorum.

YAŞITI OYUNCULARI TAKİP EDİYOR MU?

"Güldüy Güldüy"deki arkadaşlarımı tabii ki takip ediyorum. Ataberk'i (Mutlu) tanıyorum, "Poyraz Karayel"de oynuyor.


ÖDÜL ALDIĞINDA NE HİSSETTİ?

Ödül almayı biraz bekliyordum, daha doğrusu içime doğmuştu. Rüyamda görmüştüm çünkü. Direkt koştum gittim, alayım diye. "Oh, annemin içi rahat edecek" diye düşündüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir