28 Kasım 2016 Pazartesi

Kıvanç Tatlıtuğ'un annesi: Gelinimi üzmüşüm!

Nurten Tatlıtuğ'dan 'yılın en yakışan çifti' paylaşımına açıklama...


Geçtiğimiz gün oğlu Kıvanç Tatlıtuğ ile Tuba Büyüküstün’ün öpüşme sahnesine övgüler yağdıran Nurten Tatlıtuğ, ses getiren paylaşımın ardından Renkli Sayfalar programında konuya açıklık getirdi.
Oğlunun Tuba Büyüküstün’le başrolü paylaştığı ‘Cesur ve Güzel’den bir kareyi sosyal medyadan paylaşan Nurten Tatlıtuğ, “Yılın en yakışan çiftisiniz, maşallah size. Her ikinizi de Rabbim nazardan korusun ” diye yazmıştı. Anne Tatlıtuğ büyük ses getiren paylaşımının ardından Renkli Sayfalar’a açıklamalarda bulundu ve şunları söyledi:


“HATA YAPTIM”
“Başak’a gönderme değildi. Kıvanç ve Tuba dizide birbirlerine yakışıyorlardı ben onu söyledim. Tuba’yı hiç tanımıyorum. İzlerken anında bir yorum yaptım. Aklımı yitirmiş değilim, Başak’a asla tepkim yok. Onun yara almasını istemem. Gelinimi üzmüşüm, hata yaptım.”











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir