28 Ocak 2017 Cumartesi

Demet Şener sosyal medyadan paylaştı

Demet Şener, boşanma davası görülürken sosyal medyadan duygusal bir paylaşıma imza attı...


Demet Şener, eşi İbrahim Kutluay'a açtığı boşanma davasının ilk duruşması görülürken, sosyal medyada duygusal bir yazı paylaştı.
Boşanma davasının ilk duruşması, dün İstanbul 14'üncü Aile Mahkemesi'nde görüldü. Demet Şener ve İbrahim Kutluay'ın katılmadığı duruşmada tarafları avukatları temsil etti.
Gizlilik kararı nedeniyle basın mensuplarının alınmadığı duruşmada avukatlar delil ve tanık listesini mahkemeye sundu. Mahkeme duruşmayı erteledi.
Şener, davanın görüldüğü sırada sosyal medya hesabında şu yazıyı paylaştı:
"Çok sevdiğim dostlarım var benim. Dünya tatlısı kuzularım var. Hâlâ yüreği sevgiye açık bir kalbim var benim. Aldığım dersler var benim. İnancım var, hâlâ güvenim var benim. Yarınlara umutla bakan hayallerim var benim. Bu da gelir bu da geçer diyebilecek gücüm var benim. Çok şeyimi paylaştığım siz sevenlerim var benim. En önemlisi de seçtiğim bir yolum var benim. Hepimiz bu hayatta seçimlerimizi yaşıyoruz. Hayat çok uzun. Güzel yarınlar görmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir