23 Ocak 2017 Pazartesi

Hülya Avşar'dan Acun Ilıcalı'ya zor sorular!

Hülya Avşar yakında başlayacak show programının ilk tanıtım videosunu yayınlandı.

Sanatçı Hülya Avşar yeni show programıyla yakında ekranlarda olacak. Yeni programının ilk konuğu ise Acun Ilıcalı oldu. Hülya Avşar, Acun Ilıcalı'nın konuk olduğu programın tanıtımını Instagram hesabından paylaştı.
Hülya Avşar'ın sorularıyla sıkıştırdığı Acun Ilıcalı özel hayatında dair de samimi itiraflarda bulunuyor.
Acun Ilıcalı'nın açıklamaları şöyle:
“Midye yemeye çağırdılar, gidip yedim, ben öyle bir tipim” diyen Ilıcalı’ya, Hülya Avşar, “ben nasıl tipim” diye sorunca, Ilıcalı, “Sen midye görmemişsindir” diye cevap veriyor.
Programlar yapıp, yılda 100 kere birinci olmuş birinin kanal satın almasının şaşırtıcı olmadığını söylerken, Avşar’ın araya girip “Ben senin cebinde hiç para görmedim” demesi dikkat çekiyor.
Hülya Avşar, “Çocukluğunda oyun mu oynamadın acaba” deyince, Ilıcalı; “Ben saçma sapan bir adamım. Oyun oynatmakla ve oyun oynamakla kafayı yemiş biriyim” diyor.
'Ben özel hayatımla ilgili başka yerde konuşmam. Mutlu bir ilişki yaşıyorum bu da sana özel olsun.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir