27 Ocak 2017 Cuma

Iskra Lawrence "Sahip olduklarımla mutlu olmayı öğrendim"

Son yıllarda kıvrımlı hatlarıyla kendini moda dünyasına kabul ettiren Iskra Lawrence yine çok konuşulacak bir davranışla bulundu. 26 yaşındaki model, makyajsız haliyle Ashley Jo'nun objektifinin karşısına geçti ve poz verdi. Ardında da verdiği pozları photoshop uygulamasından geçmemiş haliyle Instagram sayfasında paylaştı. 

Lawrence "Mükemmel olmak için çaba harcamayı bırakın" fikrini savundu. Ünlü model "Eğer bunu başarırsanız hayatınızın da pozitif yönde değiştiğini göreceksiniz" mesajını verdi.

YILLARDIR SAVAŞIYORUM
Moda dünyasında kalıplar biraz yavaş da olsa değişiyor. Artık sadece sıfır beden modellerin değil daha kıvrımlı modeller de söz sahibi. Bunların en yeni örneklerinden biri de Iskra Lawrence. 1. 75 cm boyunda ve 87 kilo ağırlığında olan 25 yaşındaki Lawrence, New York Moda Haftası'nda ilk podyum deneyimini yaşadı. Şimdi de kadınlara kıvrımlarıyla mutlu olma bilincini aşılamayı hedefleyen blog yazarı Gabi Fresh ile işbirliği içinde çalışmalarını sürdürüyor.

Lawrence ve Fresh, son dönemde birlikte hazırladıkları bir reklam kampanyasıyla gündeme geldi.
Instagram'da paylaştığı pozlarıyla adını duyuran sonra da uzun süredir hayalini kurduğu moda dünyasına adım atan Iskra Lawrence, bu günlere gelebilmek için yıllar boyunca çok çaba harcadığını anlattı.

Model olmaya çalıştığı ilk dönemlerde olabildiği kadar zayıf olabilmek için denemediği yol kalmadığını söyleyen Lawrence "Çok katı diyetler denedim, kendimle uzun süre mücadele ettim çünkü hedefime ulaşıp mutlu olmanın tek yolunun bu olduğunu düşünüyordum" dedi.

Fazla kilolu bulunduğu için birçok giyim firması tarafından geri çevrilen Lawrence sonra yaşadıklarını ise şöyle anlattı: "Bir keresinde büyük beden çalışan bir firmaya gittim. Onlar da bana bu alanda çalışmak için yeterince kilolu olmadığımı söylediler. Onlara dedim ki 'Şaka mı yapıyorsunuz! Ben daha zayıf olmak için tam 6 yıl harcadım."

İşte ondan sonra belki de yanlış yerde mücadele ettiğini düşünmeye başlamış Lawrence. Sahip olduklarıyla mutlu olmayı denemek istemiş.

Tüm bunlara rağmen Iskra Lawrence hala rötuşsuz olarak paylaştığı fotoğrafları yüzünden internette bazı kişiler tarafından aşağılandığını söylüyor.

Her ne kadar görüntüsünden memnun olsa da hatta bu sayede kariyer yapsa da Iskra Lawrence da zaman zaman bu yüzden olumsuz fikirlerle mücadele etmek zorunda kaldığını anlattı.

Genç kadın "Bazen bir pantolon satın almak için mağazaya gidiyorum. Eğer beğendiğim pantolon üzerinde istediğim gibi durmazsa beynime ' işte bak, yeterince iyi değilsin' gibi karanlık düşünceler üşüşüyor" diye konuştu.

Lawrence böyle zamanlarda yaptığı işleri hatırladığını ve bu sayede kendine güvenmeye başladığını söyleyerek "Böyle anlarda da kaç beden olduğumun ya da nasıl göründüğümün önemi kalmıyor" dedi.

HER GÜN NE KADAR İĞRENÇ GÖRÜNDÜĞÜMÜ DİNLEYEREK BÜYÜDÜM
Instagram'da paylaştığı fotoğrafları sayesinde adını duyurup modellik yapmaya başlayan Iskra Lawrence, görüntüsü yüzünden ilk gençlik yıllarında aşağılandığını söyledi.

Photoshop'suz fotoğraflarını paylaşarak adını duyuran ve iri beden model olarak kariyer yapmaya başlayan 25 yaşındaki Lawrence "Kariyerimin başlangıcında internette de insanlar görüntümle dalga geçtiler. Bana ne kadar iğrenç göründüğümü söyleyen mesajlar atıp durdular" diye konuştu.

Lawrence "insanlar bana hiç durmadan "sen obezsin", "şişmansın" ya da "iğrenç görünüyorsun" diye yorum yapıyorlardı dedi. Genç model "Aslında bunlar sadece bana değil, görüntüsü benim gibi olan tüm kadınlara yönelikti" dedi.

Iskra Lawrence "Benim yüzümden sağlık sisteminin zarar gördüğünü söyleyen bile oldu" diye konuştu.

Yetişme çağlarında kiloları yüzünden aile üyelerinden de hoş olmayan sözler duyduğunu anlatan Iskra Lawrence, "Artık bu tür eleştirilere sadece gülüp geçiyorum" dedi.

Iskra Lawrence insanların kendilerini oldukları gibi kabul etmeleri gerektiğini belirkerek "Eğer kendinizle ilgili negatif düşüncelere sahip olursanız, bunun size geri dönüşü de negatif olur" diye sözlerini sürdürdü.

Son dönemde fotoğraf paylaşım sitesi Instagram'da şöhret olanlar arasında adı ilk sıralarda geçen Iskra Lawrence, bir bikini firmasının tanıtım yüzü oldu.

25 yaşındaki İngiliz model Aerie adlı firmanın yeni sezon ürünlerinin tanıtımını üstleniyor. Ama çarpıcı bir farkla.

Lawrence'ın fotoğrafları photoshop uygulamasından geçirilmeden doğal haliyle yayınlanıyor. Yani kendisinin de hiç saklamaya çalışmadığı selülitleri ve çatlakları kapatılmıyor.

Iskra Lawrence, Instagram paylaşımlarıyla da kadınlara kendi bedenlerinden memnun olmaları gerektiğini anlatmaya çalıştığını söylüyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir