25 Ocak 2017 Çarşamba

“Kurtarmak isterken yanlışlıkla kafamı ısırdı ama olsun”

Tuğba Özay, köpeğinin hayatında ne kadar özel bir yerde olduğunu, hesabından paylaştığı uzun metinle gösterdi.

Ünlü isimler hayvan sevgilerini her fırsatta dile getiriyor. Sahiplendikleri hayvanlara daha da özen gösteren isimler, özellikle sosyal medya hesaplarından evcil hayvanlarıyla ilgili bol bol paylaşım yapıyor. Tuğba Özay da hesabından bu tarz bir paylaşımda bulundu ve köpeğiyle birlikte çektiği bir selfie üzerine şu satırları paylaştı:
tugba-ozay-ic
“Fotoğraflar arasında oğluşumu görünce paylaşmak istedim… Yazdan kalma bir anı… O beni o kadar çıkarsız seviyor ki üzüntümü de hissediyor benimle üzülüyor ya da beni neşelendirmeye çalışıyor. Yanından gittiğimde resmen kederleniyor, evine kapatıyor kendini, tatlı tatlı küsüyor. Döndüğümde havalara uçuyor, böyle bir çıldırmak olamaz sevinçten. Yanımdan asla ayrılmıyor, geceleri nöbet tutuyor gözünü kırpmadan. Top oynamaya, taşları ağzında taşımaya bayılıyor. Varsa yoksa futbol ve taş toplama oyunu. Havuza atladığımda çılgına dönüyor beni kurtarma içgüdüsüyle o da havuza atlıyor bu sebepten yanlışlıkla kafamı ısırmışlığı bile vardır ama acıtmamıştı oğlucuğum. Bu hayatta benim canımı insandan başka hiçbir canlı acıtmadı! Beslediğim onca kedi, köpek, kuş, tavuk vs vs… İnsandır her şeyi tüketen ve doymayan! Klişe de olsa seviyorum şu sözleri : İnsanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir