30 Haziran 2015 Salı

Çıplak poz verirken ne hissediyorlar?

Kamera karşısında çırılçıplak soyunmak, çoğu insan için pek rahat bir durum olmasagerek... W Magazine dergisi, ağustos sayısında dünyanın en ünlü süpermodellerine, çıplak poz verirken neler hissettiklerini sordu. 'Gizlilik Ayarları' adlı özel dosya için soruya cevap verenler arasında Joan Smalls, Rosie Huntington-Whiteley, Irina Shayk gibi isimler yer alıyor. İşte cevaplar...


BARBARA PALVIN

"Her ne kadar çırılçıplakken kamera karşısında tamamen rahat olamasam da, kendimi bambaşka biri gibi hissediyorum. Değişiyorum ve başka bir karakteri canlandırıyor gibi davranıyorum. O gördüğünüz aslında ben değilim."


EMILY RATAJKOWSKI

"Çıplak poz vermek benim için normal. Yani bilemiyorum, belki de alışmakla alakalı bir şey. Ama iyi bir çekim ekibiniz varsa ve etraftaki herkes sizi rahat ettirmeye çalışıyorsa çok da problem değil."


IRINA SHAYK

"Bedeninizle barışık olmanız gerekiyor. Çekimden önce biraz spor yapmak lazım. Bu yüzden ben her sabah erken kalkıyor ve spora gidiyorum. Bedeninizin en iyi açısını bulup kendinizi iyi hissetmeniz gerekiyor. Bedeni sevmek şart."


CHRISSY TEGAN

"Bedenimle barışığım. O kadar barışığım ki bazen birkaç parça giysi bile giymek istemiyorum. Ne kadar az kıyafet giyersem o kadar iyi. Bu şekilde kendimi daha iyi hissediyorum."



ROSIE HUNTINGTON-WHITELEY

"Mert ve Markus ile çalışırken kendimi çok kadınsı ve güçlü hissediyorum. Bence çıplak poz verirken en önemli şey bu. Güçlü hissetmenin her zaman bir payı var."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir