30 Haziran 2015 Salı

Nil Karaibrahimgil ölen arkadaşının ardından yazdı

Nil Karaibrahimgil bugünkü köşesinde mide ameliyatı olduktan sonra hayatını kaybeden arkadaşının ardından duygusal bir yazı yazdı. Oğlunun bakımına da yardımcı olan hemşire Zeynep Aydın ile Nil Karaibrahimgil kısa sürede arkadaş olmuştu.


Zeynep hemşire ise fazla kilolarından şikayetçiydi. En sonunda morbid obez hastalarına uygulanan bir mide ameliyatı olarak zayıflamaya karar vermişti. Bu operasyonun ardından hayata veda eden Zeynep Aydın için, telefonla ulaştığımız Nil Karaibrahimgil "Bilseydim engel olmaya çalışırdım." diyerek şunları söyledi,

"BİLSEYDİM ENGEL OLMAYA ÇALIŞIRDIM"

"Ne yazık ki süreçten haberim olmadı. Zeynep'i kaybedince öğrendim her şeyi. Yoksa engel olmaya çalışırdım. Ne yazık ki bu ameliyat moda oldu. Morbid obez denilen artık hayati tehlike taşıyan şişmanlıkta insanlarda yapılmalıymış normalde. Zeynep obez değildi. En çok ona yanıyorum. Hafif şişmandı sadece."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir