27 Ekim 2015 Salı

İlk estetik operasyonunu 11 yaşında geçirmiş

Bu küçük kızın gülüşü belki size onun kim olduğu hakkında bir ipucu verebilir. Daha bir çocukken model olmayı aklına koyan bu küçük kızı ailesi 11 yaşındayken elinden tutup bir estetik cerraha götürdü ve kulaklarının biçimini düzelttirdi.


O küçük kız, günümüzün en çok kazanan modellerinden Alessandra Ambrosio'dan başkası değil. Ambrosio, daha güzel görünmek uğruna şimdi bile hatırladığında içini titreten acılara da göğüs germek zorunda kalmış.


İki çocuk annesi manken o günleri şöyle anlatmıştı: "Daha küçük bir çocukken model olacağımı biliyordum. Bunun için de o dönemde başımdan ayrı duran kulaklarımı iyice düzellttirmek istedim. Brezilya'da yaşadığım şehirde bir doktor buldum. Aslına bakılırsa bu tür bir operasyonu benden önce sadece bir kişiye yapmıştı. Ben ikinci hastası oldum. Gittim ona ameliyat oldum. Ama sonrası korkunçtu. Oluşan komplikasyonlar yüzünden büyük acılar çektim. Sonra da bir yıl boyunca çeşitli defalar operason geçirmek zorunda kaldım. "


Sonuç tam omarak Ambrosio'nun istediği gibi olmamış. Ama artık bir kez daha aynı nedenle bıçak altına yatmak istemiyor ünlü model.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir