23 Ekim 2015 Cuma

Natasha Oakley "Vücudumla gurur duyuyorum"

Arkadaşı Devin Brugman ile birlikte hazırladığı A Bikini A Day adlı internet bloğuyla adını duyuran Natasha Oakley, kendisine yöneltilen "selülitleri var" eleştirilerine yanıt verdi.


24 yaşındaki Oakley "Ben mutlu, sağlıklı ve vücuduyla gurur duyan bir kadınım" dedi.


Natasha Oakley " Her gün bikiniyle objektif karşısına geçiyorum. Vücudumun hangi açılardan nasıl göründüğünü de biliyorum. Ama sonuçta ben de bir insanım. Her zaman kusursuz görünemem zorunda değilim" dedi.


"Kadın vücudunun, eleştirilmesi değil saygı gösterilmesi gereken bir formu var" diyen Natasha Oakley "Herkesin, başkalarının ne dediğine aldırmadan kendi bedeniyle barışık ve mutlu olmasını dilerim" diyerek mesajını bitirdi.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir