23 Aralık 2015 Çarşamba

Adele: 'Çocuğumdan sonraki en büyük önceliğim Beyoncé!'

Rekorlar kıran '25' albümüyle yine büyük bir başarıya imza atan Adele, en büyük hayalinin Beyoncé ile düet yapmak olduğunu itiraf etti.


Son zamanların en çok satan albümüne imza atan dünyaca ünlü İngiliz şarkıcı Adele, 'Hayatımda çocuğumdan sonraki en büyük önceliğim Beyoncé' diyerek hayranlarını şaşırttı. 
BEYONCE İLE DÜET EN BÜYÜK İSTEĞİM

Adele Time'a verdiği röportajda 'Bu albümde Beyoncé ile bir düet yapmak istiyordum. Hatta bunu birisine söyledim de. Ancak bunu bir türlü gerçekleştiremedik. Bu benim en büyük isteğim' dedi. 
TAYLOR BENCE ÇOK GÜÇLÜ BİR KADIN
Taylor Swift 
Adele, Taylor Swift'in listelerdeki hakimiyetini de yerle bir etti. Ancak yine de Swift'i rakibi olarak görmediğini şu sözlerle belirtiyor: 'Taylor'u çok seviyorum ve onun çok güçlü bir kadın olduğunu düşünüyorum. Biz güçlerimizi birleştirdik ve müzik stream sitelerine girmeme kararı aldık. Sanırım ikimiz de, bu kadar başarılı olmasaydık dahi herhangi bir şeye 'evet' ya da 'hayır' deme konusunda hemfikir olurduk.' 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir