19 Aralık 2015 Cumartesi

İbrahim Tatlıses Sevtap Parman’a seslendi

İbrahim Tatlıses sosyal medya hesabından yıllar önceki dostlarına seslenmeye devam ediyor. Geride bıraktığımız haftalarda 35 yıldır göremediği arkadaşı Mustafa Güneş’e sosyal medya hesabı üzerinden seslenen ve ‘İnşallah yaşıyorsundur kardeşim’ notuyla duygularını paylaşan Tatlıses şunları yazmıştı; “Mustafa Güneş en az 35 senedir görmemişim, bana ulaş kardeşim Seyrantepe İstanbul Tatlıses Kebap. Bekliyorum inşallah yaşıyorsundur kardeşim. İbrahim Tatlıses…”
Tatlıses bu paylaşımdan kısa süre sonra bu defa Yeşilçam yıllarından bir isme Sevtap Parman’a çağrıda bulundu. Birlikte çekilmiş bir fotoğraflarının bulunduğu bir dergi kapağını paylaşan Tatlıses, dönemin güzel ve dikkat çekici oyuncularından Sevtap Parman için bakın neler yazmış: “Günaydın efendiler. Bir zamanlar Sevtap Parman vardı, alımlı mı alımlı çalımlı mı çalımlı… Eee nerede abicim bu insan? Hiç kimsenin aklına gelmez mi Allah aşkına? Hani bir filmimiz vardı, ‘Fosforlu Cevriye’… Güzel kız beni bulabilirsin… İlla ki bul. Dost dosta ihtiyaç duyar. Seyrantepe’den sor beni… Ben senin can dostunum Sevo…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir