29 Eylül 2016 Perşembe

İşte Sinem Kobal gerçeği...

Sinem Kobal'ın son görüntüsü şaşırtmış ve yüzüne estetik yaptırdığı iddia edilmişti.


Günaydın'dan Ayşe Özyılmazel, Sinem Kobal'a bu iddiaları sordu ve güzel oyuncu ile yaptığı görüşmeyi gazetedeki köşesi için kaleme aldı.

İşte Ayşe Özyılmazel'in Sinem Kobal ile yaptığı o görüşme...

Şok! Şok! Şok! Sinem Kobal'ın yüzüne ne olduuuuu!

Hafta başından beri televizyonu açıyorum; magazin programlarında Sinem Kobal'ın yüzü, gazeteleri açıyorum; magazin sayfalarında Sinem Kobal'ın yüzü, internete giriyorum; magazin sitelerinde yine yeniden Sinem Kobal'ın yüzü.

Artık karşıma o kadar çok çıktı ki, konuya ilgi göstermeden edemedim.

Habere göre alnına botoks, elmacık kemiklerine dolgu yaptıran 29 yaşındaki Sinem Kobal, yanak yağlarını da aldırmış. Tövbe bismillah. Sanırsınız fotoğraftaki de Bülent Ersoy.


EVLİLİK YARADI

Yanak yağlarını aldırmak da ne?

O da mı çıktı? Üstelik Sinem'in, Sibel Can misali yuvarlak yanaklı bir yüzü yok ki, nesini aldıracak?

Oradan bakıyorum, buradan bakıyorum;

Sinem'in yüzünde bi' şey göremiyorum.

Ama ben yine de bir Sinem'i arayıp sorayım dedim.

-Alo Sinem, yüzüne ne oldu, lütfen şu merakımızı giderir misin?

Sinem her zamanki neşesiyle gülmeye başladı:


-"Yahu ne olacak; yanaklarıma sürdüğüm parlak highlighter'ım süper olmuş. Ayrıca beni 13 yaşımdan beri tanıyorsunuz, ben sizin gözünüzün önünde büyüyorum. Artık 'Selena' değilim; kilo alabilirim, kilo verebilirim.

Bu arada kilo almak demişken alnıma bant taktıracağım 'Hamile değilim' diye. Hani o bahsedilen değişiklik ne olabilir diye ben de düşündüm.

En son oynadığım dizideki rol için kaşlarımı ince aldırıyordum, artık kaşlarım doğal. Bir de dişlerime tel taktırıp düzelttirdim. Yani ne desem ki!

29 yaşımda niçin bu tip estetik müdahalelere ihtiyaç duyayım?" Bence de!

Tam da düşündüğüm şeyleri söyledi Sinem.

Artık bu konu da sonuca ulaştığına göre rahatlayabiliriz gençler.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir