24 Eylül 2016 Cumartesi

Kadınlar benim gibi görünmek için bıçak altına yatıyor

İtalya'da düzenlenen güzellik yarışmasında ikinci olan Paola Torrente, kendisine yöneltilen eleştirilere yanıt verdi. 22 yaşındaki Torrente, "Ben doğal, kıvrımlı bir kadınım ve bedenimle gurur duyuyorum" dedi.


İngiliz Daily Mail gazetesine konuşan Paola Torrente, "kendini olduğu gibi sevdiğini" söyledi.

Katıldığı yarışmada fazla şişman olduğu için eleştirilen Paola Torrente "Kıvrımlarımı beğeniyorum ve asla utanmıyorum. Çünkü böyle görünmek için defalarca bıçak altına yatan kadınlar var" diye konuştu.


Sıska modelleri özendiren moda endüstrisini de eleştiren Paola Torrente, genç kızlara sahip oldukları fiziksel görüntüyü benimseyip o şekilde mutlu olmalarını da öğütledi.

Torrente "İyi hissetmek ve mutlu olmak size yöneltilen acımasız sözlerle savaşmanın en güzel yoludur" diye konuştu.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir