27 Eylül 2016 Salı

Ümit Erdim 46 kiloyu nasıl verdi?

Emre Saygı'nın sosyal medyadan canlı yayınlanan show programı 'Hadi Be'nin konuğu, Ümit Erdim oldu. Ünlü oyuncu canlı yayında sosyal medya kullanıcılarının sorularını yanıtladı.


Oyunculuğa başladığı yıllara göre çok fazla kilo verdiğini, fakat istediği kiloya daha ulaşamadığını belirten Ümit Erdim "Şu an da maalesef 97 kiloyum. Bir ara 92.5'u görmüştüm. Hedefim 85 kilolar. Bir de kilo vermem organik, ameliyat falan yok, emek var. Sabah 7'de cross fit yapıyorum.

Kiloluyken daha sevimli olduğumu söylüyorlar ama tabi ki yaşam standartı olarak kilolu bir insanın yaşam kalitesi çok fazla kaliteli olmuyor. 2010 senesinde 142 kiloydum. İki kat basamak çıkıyorsun, hayat çekilmez oluyor" dedi.

Doğal yöntemler ve spor yaparak zayıfladığını belirten Ümit Erdim "Maalesef internet ortamında bazı bilgi kirliliği durumlarının önüne geçemiyorsun. Bu ara bana mesaj yağıyor. İnternetten bilmem ne çayı var onunla zayıflamışsın, bu çayı içmişsin doğru mu? diye. Kesinlikle böyle şeylere inanmayın. Ben herhangi bir çayla ya da başka bir şey kullanarak zayıflamadım. Sporla zayıfladım. Çayla çorbayla, akşam televizyon karşısında çayı içelim, sabah zayıflamış kalkalım böyle bir şey yok. Spora gidin, sahile çıkın, koşun. Vaktiniz yoksa da 1 saat az uyuyun, spor yapın." diyerek uyarıda bulundu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir