20 Kasım 2016 Pazar

Demet Akalın, en iyi pop şarkıcısı sıralamasını açıkladı

Demet Akalın, Bostancı Gösteri Merkezi’ni salladı. Tüm koltukların dolduran Akalın, kafes içinde sahneye inerek müzik severlere de unutulmaz bir gece yaşattı.


Pop müziğinin sevilen sesi Demet Akalın, Bostancı Gösteri Merkezi'nde sahneye çıktı. Nur Yerlitaş imzalı altın sarısı bir sahne elbisesi giyen Akalın, sahneye kafesle gelerek sürpriz yaptı. Sahne öncesi basın mensuplarının karşısına geçen şarkıcı samimi açıklamalara da imza attı.


Tüm biletlerin satılmasının ardından salona fazla koltuk konulmasından söz eden Akalın, “Salona fazladan sandalye konuldu, onların parasını almadım ki dükkâncı olduğum belli olsun” diyerek espri yaptı. Sanat hayatında 20 yılı geride bırakan şarkıcı, çıkardığı 20'inci yıl albümü için de açıklamalar yaptı.

“20'inci yıl 20'inci yıl diyorum ama yaşlandığım belli oluyor. Albümün dönüşleri güzel, bu sene rekora koşuyoruz. Her şey fevkaledenin fevkinde” dedi.


AKALIN’DAN ‘EN İYİ POPSTAR’ AÇIKLAMASI

Demet Akalın, albüm ve konser dönemlerinde sürekli polemiğe girdiği Hande Yener’in “En iyi üç pop şarkıcısı Tarkan, ben ve Gülşen” açıklamasına ise kendi üslubunca karşılık verdi. Sanatçı, “Sizce en iyi üç pop şarkıcısı kim? sorusuna “Ben ben ben” diye cevap verdi.

Verdiği röportajın ardından sahneye çıkan Akalın'na bir sürpriz de kızı Hira'dan geldi. Konseri en ön sıradan izleyen Hira, hemen her şarkıda yerinde duramayarak annesine eşlik etti. Akalın, kızının meslek seçimi için de “Bu gün sordum ‘Nay naycı olmak ister misin?’ diye o da bana ‘Yes’ yanıtını verdi. Hira şarkıcı olacak herhalde” açıklamasını yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir