21 Kasım 2016 Pazartesi

Kerimcan Durmaz tehdit edildi mi?

Sosyal medya fenomeni Kerimcan Durmaz, Renkli Sayfalar programına konuk oldu. Durmaz, özel hayatıyla ilgili merak edilenleri canlı yayında anlattı. İşte programda öne çıkan başlıklar...


İsim benzerliği!

Kerimcan Durmaz, askere gideceği ile ilgili haberlere ‘‘ Bu yalnızca isim benzerliği. Askere gitmiyorum. Şu an çok yoğun tempoda çalışıyorum. 2018 yılına kadar tecilim var’’ yanıtını verdi.

Moda programında yer alacağım

 * Her cuma günü bir televizyon programında yayınlanan moda programına katılacağım.

* İstediğim her markayı giyebiliyorum. Modayı yakından takip ediyorum.

* Giyinmeyi çok seviyorum. İlk aldığım parayla ayakkabı almıştım.


Enerjimi seviyorlar

* Dün akşam yurtdışından geldim ama yorulmuyorum. Enerjim çok yüksek. Sürekli çalışıyorum.

* İnsanlar beni doğal olduğum için sevdi.

* Sahneye 1,5 saatte hazırlanıyorum. Saçıma, makyajıma çok özen gösteriyorum.

* Yatırımımı yalnızca mücevherlere yaptığımı yazmışlar. Ancak bu doğru değil. Kendime yeni ev aldım.

* Demet Akalın ve Yağmur Sarıoğlu'nu çok seviyorum. Ünlü isimler beni paylaşamıyor diye bir durum söz konusu değil. Her ikisi de bana doğum günümde değerli hediyeler aldı. Ama ben de onların doğum gününde aynı değerde hediye alacağım. Gündem olmak için bu hediyeleri almadılar.

Aleyna’ya haksızlık yapılıyor

* Aleyna Tilki’nin sahneye çıkmasında bir sakınca görmüyorum. Gece kulüplerinde çıkmasa da açık hava konserlerinde ve cafelerde sahne alabilir.

Aleyna’ya haksızlık yapılıyor. Burada Aleyna’nın ekibinin hatası var.

Kızlardan evlenme teklifi alıyorum

* 10 kişilik bir ekibim var. Karar veremediğimde onlara danışıyorum.

* Şu ana kadar tehdit edilmedim. Ahlaksız bir teklifle de karşılaşmadım.

* Kızlardan evlenme teklifi alıyorum. Beni çok seviyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir