27 Ekim 2017 Cuma

Arkadaşları ne giyiyorsa Yasmin de onu giyiyor

Verdiği pozlar ile sosyal medyada gündeme gelen Yasmin Erbil'in annesi Nergis Kumbasar'dan kızına destek...
Yasemin Erbil bir süre önce paylaştığı fotoğraflar yüzünden babası Mehmet Ali Erbil'den uyarı almış ve eğitim için yurt dışına gönderilmişti.
Nergis Kumbasar'dan kızı Yasmin'e tam destek
Yasemin Erbil'in annesi Nergis Kumbasar katıldığı bir etkinlikte kızıyla ilgili sorulara yanıt verdi.
Kumbasar, konuğu olduğu ‘Kolejli İş Dünyası Zirvesi'nde kızı Yasmin'in sosyal medyadan paylaştığı cesur pozlarını “Bana benzemiş” diyerek savundu.
“Yasmin bana benzemiş. Ben de poz vermeyi çok severdim. Hâlâ seviyorum. Herkes mayolu fotoğrafını sosyal medyaya koyuyor. Arkadaşları ne giyiyorsa Yasmin de onu giyiyor...”
İşte Yasmin Erbil'in çok konuşulan o pozları...
 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir