20 Ekim 2017 Cuma

Tacize uğramak işimin bir parçası olmamalı

Son dönemin en gözde modellerinden biri olan Sara Sampaio ateş püskürdü: "Tacize uğramak işimin bir parçası olmamalı."

26 yaşındaki Portekizli modeli bu kadar kızdıran ise Fransa'da yayınlanan Lui adlı derginin, üstsüz bir pozuna kendi izni olmadan kapağında yer vermesi.
Sara Sampaio, Instagram hesabından "Bugün kendimi Fransız dergisi Lui ile yaşadığım bir deneyimi sizinle paylaşmak zorunda hissediyorum. Her modelin ve her kadının kendi bedeni ve görüntüsü ile ilgili tercih yapma hakkı olmasını istiyorum" diyerek anlatmaya başladı yaşadıklarını.
Sampaio, Lui dergisi ile kapak çekimi yapmak için anlaştıklarını belirterek, hem kendisinin hem de ajansının bu çekimde çıplaklık olmayacağı konusunda anlaştığını da ekledi.

Ünlü model yapılan ön anlaşmaya rağmen çekim sırasında çıplak poz vermesi için kendisine baskı yapıldığını, sürekli olarak "neden çıplak poz vermek istemiyorsun" diye sorulduğunu anlattı.
Top model daha sonra yaşadıklarını şöyle yazdı: "Çekim sırasında bedenimin çıplak görünmesini istemediğim herhangi bir parçasının kameralara yansımaması için elimden geldiğince büyük bir gayret gösterdim. Daha sonra çekilen pozları incelerken bir karede kazara göğsümün açıldığını fark ettim. Dergiye bu pozun kullanılmaması gerektiğini söyledim. Ama, bu şartımı kabul eden dergi bana yalan söyledi ve anlaşmamızı bozdu. O poza kapağında yer verdi. "

Sara Sampaio, birçok model gibi geçmişte çıplak pozlarla ilgili olumsuz deneyimler yaşadığını belirtti. Model "Geçmişte çıplak pozlar vermiş olduğum için çalıştığım bazı setlerde tekrar aynı şekilde objektif karşısına geçmem konusunda baskı gördüm. Bunu reddettiğim zaman da "zor ve kaprisli" olmakla suçlandım."

Sara Sampaio, bedeniyle barışık olduğunu ve gerektiği zaman çıplak poz da verdiğini ama bu konuda zorlanmayı sevmediğini belirtti.
Sampaio'nun Instagram'da "benim işim tacize uğramayı içermemeli" etiketiyle yayınladığı bu paylaşımı takipçileri arasında da derin bir tartışma başlattı. Pek çok kişi Sampaio'nun başına gelene son derece üzüldüğünü belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir