25 Ekim 2017 Çarşamba

Meryem Uzerli: Dubai'li bir şeyhle yemeğe çıktım

Meryem Uzerli, hiç tanışmadıysanız 5 dakikada arkadaş olacağınız, tanışıklığınız varsa görüşmeseniz de arkadaşlığınızı kaldığı yerden sürdüreceğiniz biridir. Öylesine cana yakın ve sıcakkanlıdır. Şimdilerde Kenan İmirzalıoğlu’yla rol aldığı “Cingöz Recai” filmiyle gündemde. Uzerli tüm sıcaklığıyla çocuğuna olan ilgisini, yatırımlarını ve Dubai'de bir şeyhle gittiği yemeği okurları için anlatıyor.
Sempatikliği ve farklı aksanıyla herkesin gönlünde taht kurmayı başaran Meryem Uzerli Muhteşem Yüzyıl'la girdi hayatımıza. O dönem oldukça Revaçtaydı. Daha sonra Can Ateş'e aşık oldu ve o Ateş'den çocuğu oldu. Fakat Can Ateş çocuğunu istemedi ve Meryem Uzerli kimseden yardım almadan güzel kızı Lara'yı büyütmeye başladı. Lara artık 4 yaşında ve Uzerli'de şu sıralar Kenan İmirzalıoğluyla başrolleri paylaştığı 'Cingöz Recai' sinema filmiyle gündemde. Zarifliği, naifliği ve canlılığıyla her zaman adından söz ettiren güzel oyuncu Hürriyet Gazetesi yazarlarından Cengiz Semercioğlu'ya röportaj yaptı.

İşte röportajdan bazı kısımlar...
Adana Film Festivali’nin sunucusu Meltem Cumbul sahnede yönetmen Semih Kaplanoğlu’nun elini sıkmadı Haberin var mı bu olaydan?
Yok, takip edemedim.
Neyi takip ediyorsun?
Çocuğumu, ailemi, arkadaşlarımı ve dünyadaki çok önemli politik konuları takip ediyorum.
Sibel Kekilli’nin Instagram sayfasını Türk kullanıcılara kapatmasını sorsam peki?
Gerçekten mi! Haberim yoktu.
Hadi Meryeeem, özel hayat da mı konuşmayacağız yoksa...
Geçmişte özel hayatımı paylaşmakta daha açıktım. O kadar çok şey yaşadım ki... Özel hayatı çok konuşmamak lazım diye düşünüyorum artık.
Konuştukça kötü mü gidiyor?
Bilmiyorum. Bu hangi enerjilere inandığına bağlı. Mesela nazara ya da başka kötü şeylere inanıyorsan kötü gider...
Sen inanır mısın?
Ben enerjilere inanıyorum. Kötü enerjiler de var bu dünyada, iyi enerjiler de. Ama kötü enerjilerden korkmuyorum. Çünkü en güçlü Allah’tır ve beni bu kötü enerjilerden korur diye düşünüyorum. Biri bana kötü enerji gönderirse, beni çok etkilemez. Bundan korkmuyorum, çünkü en büyük olan Allah’a güveniyorum...
Katıldığın partileri zaman zaman sosyal medyada paylaşıyorsun. Fotoğraflarının altına kötü yorumlar yapıldığında ne yapıyorsun?
-Dün gece partide değildim, yemekteydim. Ayrıca arada paylaşıyorum, her şeyi paylaşmıyorum. Kötü yorumları da okumuyorum. Bir karar aldım ve Instagram sayfam herkese açık oldu. Beni takip etmek isteyen insanlar iyi ya da kötü istedikleri yorumu yapsınlar. Ben açık fikirli bir insanım. Kararlarımı ve attığım adımları herkesin doğru bulması gerekmiyor. Mükemmel bir insan değilim. Sadece bir insanım. Hatalarım da vardır, doğrularım da. Kime göre hata, kime göre doğru mesela? Kapalı da olabilirdi Instagram sayfam. Mesela Facebook sayfam kapalı. Sadece arkadaşlarım ekli. Orada bambaşka şeyler paylaşıyorum.

İSTANBUL VE BERLİN ARASINDA SEÇİM YAPACAĞIM
İstanbul-Berlin hattında yaşıyorsun. Nasıl planlıyorsun hayatını?
Bu, hayat boyunca devam edecek bir şey değil. Çünkü kızım Lara 6 yaşına gelince okula başlayacak. Şu anda yuvaya gidiyor. Türkiye’de olunca buradaki, Almanya’da olunca da oradaki yuvaya gidiyor. Yuvayı değiştirebilirsin. Ama okul öyle değil.
Eğitimi için hangi ülkeyi seçeceksin?
Şu anda bilmiyorum. Bunu düşünmek için daha 2 yılım var. Şubatta 4 yaşında olacak.
GARANTİLİ BİR İŞ İSTESEYDİM BANKADA ÇALIŞIRDIM
“Muhteşem Yüzyıl”dan sonra “Gecenin Kraliçesi”nde oynadın. Ama istenilen reytingi alamadı dizi...
Bazı işler çok iyi ama reytingi olmuyor. Bazı işler de iyi olmuyor ama reytingi yüksek oluyor. O proje bir denemeydi. Geçmişte tiyatro yaparken bazen bir oyuna 500 kişi gelirdi. Bazen de sadece 5 kişi. Hatta kimse gelmediği için oynayamadığımız zamanlar oldu. “Muhteşem Yüzyıl”dan önce ben bu duruma alışıktım. Bir oyuncu için çok normal bir şey bu. Bazen başarılı bir proje olur, bazen başarısız. Hayat boyu böyle yaşadım.
“Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz”da oynuyordun, oradan neden ayrıldın? Ücretini euro istediğin için kriz çıkmış, doğru mu?
Hiç öyle bir şey yok. Hikayem bitti. Yoksa ben devam ederdim. Senaristler öyle yazdı. Benim kararım değii.
Yeni bir diziye başlasan ve başarılı olmazsa, “Eyvah inişe geçiyorum” korkusu yaşamaz mısın?
Öyle korkular yaşamam. Çünkü benim garantili bir işim yok. Garantili bir iş isteseydim bankada çalışırdım ya da başka bir iş seçerdim. Ama oyunculuk benim tutkum. Bu tutku her şeyden daha büyük. Televizyon, sinema, tiyatro ve sektör garantili değil. Belki 5 dakika sonra bir yönetmen arayıp filminde oynamamı isteyecek. Ama 1 hafta sonra imza sürecinde belki iptal olacak. Böyle şeyler beni endişelendirseydi bu işi yapmamam gerekirdi. Ben kendimi bir ürün olarak görmüyorum.
Lara’nın babası arayıp soruyor mu?
Bizim hiçbir bağlantımız yok. Lara’nın da babasıyla hiçbir bağlantısı yok.
Mısırlı sunucu Bassel Alzaro ile birlikte olduğun söyleniyor...
-Bu soruya cevap vermek istemiyorum.
Dubai’de bir kozmetik markası çıkardın. Türkiye’de de satışa başlayacak mısın?
Türkiye’de 2 sene önce online olarak satıldı. Biz her ülke için ‘limited edition’ (sınırlı sayıda) paket yaptık. Türkiye’dekiler bitti. Diğer ülkelerde şu anda limited edition satışları devam ediyor. Onlar da bitince belki parfüm yaparız. Ya da başka bir şey.
Dubai’den mi Türkiye’den mi daha çok para kazanıyorsun? Oraya festivallere gidince filan para alıyor musun?

Tabii ki Türkiye’den. Çünkü Dubai’de oyuncu olarak çalışmıyorum. Festivallere gidince para almıyorum. O dünya hayal ettiğin gibi değil. Orada şöyle şeyler oluyor; diyelim ki bir şeyh, bir oyuncuyla yemek yemek istiyor. Ve bunun için çok para teklif ediyor. Ona katılırsan para kazanabiliyorsun. Ama hiç tanımadığım bir insanla yemeğe çıkmak bana garip geliyor.
Hiç öyle bir teklif geldi mi?
Geldi. Üstelik gittim de...
Bir şeyhle para karşılığı yemek yedin...
Evet, bir kere gittim ama oradan aldığım parayı bağışladım. Çünkü o bir iş değildi, çalışmadım ve sadece bir akşam yemeği yedim. Terleyerek para kazanmadım ki. Bence çok saçma.
Bir daha gider misin?
Sanmıyorum ama gidersem de yine bu parayı kendim için kullanmam. Sosyal sorumluluk projelerine aktarırım. Ben ancak çalışıp kazandığım bir parayı kullanırım. Etik prensiplerim var. Hassas bir insanım.
Kazandığın parayı nasıl değerlendiriyorsun?
Kozmetik işine yatırım yaptım. Berlin’den bir daire aldım. Kalanı da Lara için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir