8 Haziran 2015 Pazartesi

Asena’dan sürpriz kutlama

Oryantal Asena, türkücü dostu Murat Kurşun'a sürpriz bir albüm kutlaması gerçekleştirdi.


Murat Kurşun, önceki akşam Ulus Civanım'da sahne aldı.

Geçtiğimiz günlerde yeni albümü "İlle de Sen" in lansmanını yapan Murat Kurşun'a oryantal Asena, sürpriz bir albüm kutlaması düzenledi.

Yoğun sahne programı nedeniyle albüm lansmanına katılamayan Asena, Kurşun'a kendini özel bir kutlamayla affettirdi.

Murat Kurşun'un sahne programına devam ettiği sırada müzik eşliğinde sahneye gelen Asena, hem dans şov yaptı hem de gecikmeli de olsa Kurşun'un yeni albümünü kutlamış oldu.


Rus dansçı kızlar eşliğinde sahnede pasta kestiren Asena, sürprizlerine Rus kızların dans şovuyla devam etti.

Kurşun'u sahneye alan Rus kızlar, sevilen türkücünün tarzı dışında ona Clup dansı yaptırdı.


Murat Kurşun'un maviyi sevdiği için mavi kostüm giydiğini belirten Asena, "Yoğun sahne
programları nedeniyle albüm lansmanına katılamamıştım.


Bu gün böyle bir kutlama düzenlemek istedim. Murat benim abim, kardeşim, dostum, her şeyim, çok sevdiğim özel bir insan" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir