3 Haziran 2015 Çarşamba

Blake Lively'nin dünyası

Romantik drama filmi 'Ölümsüz Aşk' ile beyazperdeye geri dönen 28 yaşındaki oyuncu Blake Lively; hayal çiftlerini, seksi görünmenin sırrını ve en büyük hayalini anlattı.


"Umudumu kestiğim zamanlarda bile aşka hep inandım. Romantiğim ama yıllarca çeşitli nedenlerle bunu göstermemeye çalıştım. Hep bekledim. Bu birçok kadın için geçerli sanırım. Sonra Ryan (eşi Ryan Reynolds) geldi ve her şey değişti. Genç kızken mi? O zamanlar hayali çiftlerim vardı. Warren Beatty ve Julie Christie benim için bir numaraydı. Bazı çiftlerin hiç ayrılmamış olmasını isterdim. Görüyorsunuz, bu da romantik düşüncelerimden biri."



"Aslında kırmızı halıda vintage giyinmeyi seviyorum. Günlük hayatımda da olabildiğince eski, hatta annemin kıyafetlerini kullanmak istiyorum ama bu her zaman mümkün olmuyor. Beni ışıltılı ve yepyeni görmek istiyorlar. Saygı duyuyorum. Bu yüzden Gucci ve Chanel'i ayrı tutuyorum. Tarzıma en yakın iki marka."

"Seksi görünmek için giysiden önce cilt bakımı önemli. Temizlik ve güzel koku her şeydir. Vazgeçilmezlerim Creme de la Mer nemlendirici, Olie Biologique Oil, Sircuit Secret nemlendirici, L'Oreal Colour Riche Intense ruj, Gucci Premiere ve Burberry Beat parfüm."



"Hayatımın hiçbir döneminde diyet yapmadım. Özel bir spor eğitmenim de yok. Aşçılığım ise bana göre oyunculuğumdan daha iyi. Özellikle çok ama çok güzel yoğurtlu tatlılar yaparım. Birgün bana yemeğe gelmelisiniz."

"Neden bilmiyorum iki kişinin müziği bana çok keyif veriyor. Onları dinleyince dinlendiğimi ve keyiflendiğimi hissediyorum. Justin Timberlake ve Ray Charles; iki ayrı noktam. Biri modern, diğeri klasik."


"Değer verdiğim birçok objem, eşyam var. Ancak benim için Lorraine Schwartz yakut küpemin yeri başka. Çok özel birinin hediyesi. İsmini açıklayamam."

"Şu andaki en büyük hayalim ailemi genişletmek. Bu benim için dünyaya bedel çünkü sonunda aradığımı buldum ve çok mutluyum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir