1 Eylül 2016 Perşembe

Çiçek Dilligil 30 kilo vermenin mutluluğunu yaşıyor

'Kadraja sığamıyorum' diyerek mide küçültme ameliyatı olan Çiçek Dilligil, 1 yıl önce verdiği kararın mutluluğunu bugünlerde doyasıya yaşıyor. Sosyal medya hesabındna duygularını dile getiren Dilligil, ameliyatının birinci yılını kutladı.

96 yaşına geldiğinde bıçak altına yatma kararı alan Dilligil, kendisini kutladı ve 'bugün benim ikinci doğum günüm' dedi.
Son haliyle, ameliyat günü çekilmiş fotoğrafını paylaşan Dilligil, fotoğrafa şu yorumu düştü:
'Geçen sene tam da bugün… Kadraja sığamıyormuşum… 2. d.günüm bugün… Teşekkür edecek çok insan var, ama ben en büyük teşekkürlerden birini kendime etmek istiyorum, bu kararı aldığım için! Kendime yaptığım en büyük iyiliklerden biri, sağlığımı, nefesimi, hayatımı kazandım, aferin bana. Kaç kişiyi yazsam eksik kalır, teşekkür edeceklerim kendini bilir, yazımı üstüne alınır. Duyduk duymadık demeyin bugün benim kararımla 2. d.günümmmm.'

8 tane doktor dolaşan ve ciddi bir check up'tan geçen Çiçek Dilligil, ameliyattan sonra 30 kilo vermişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir