3 Eylül 2016 Cumartesi

Ece Erken’den meslekte 20. yıl paylaşımı

Sunucu Ece Erken, sosyal medya hesabından çok anlamlı bir paylaşımda bulundu.


Dile kolay, var olmanın ayakta durmanın son derece zor olduğu bir sektörde 20 yılı geride bırakan Ece Erken, böylesi özel bir günün hatırına sosyal medya hesabından ilk kapak olduğu derginin fotoğrafını paylaşmış ve altına da son derece duygusal satırlar yazmış. İşte Erken’in o satırları: “Yıllar ne çabuk geçiyor….20 yıl önce mesleğime başladım ve yıllarca 3 dizide oynadım ayrı ama sunuculuğumla sadece yaptığım programlarla beni hep gündemde tuttunuz, reytinglerim (izlenme oranım) hep sayenizde günden güne arttı, bir değil bir kaç kuşakla tanışma, kaynaşma fırsatım oldu. Tabi ki arada özel hayatımda toyluktan kaynaklanan hatalar, yanlışlar yaptım vs.. Ama hepimiz insanız ve siz hep tolere ettiniz, artık mümkün olduğunca az hatasız, başım her zaman dimdik, yine senelerce karşınızda, ekranda yaptığım işlerle olmak dileğiyle… Koskoca 20 yıl… İlginizden, sevginizden Allah razı olsun…(ilk kapak olduğum tv dergisi,benim için çok özel,çok önemli)iyi geceler”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir